امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع و انقلابی با عوامل اصلی نا امنی

۱۴۰۱/۸/۱۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع و انقلابی با عوامل اصلی نا امنی های اخیر است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت : امروز دشمن اصلی و شماره یک ملت ایران و نظام اسلامی آمریکاست.

هر روز که می گذرد بر عداوت و دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران افزوده می شود.

در طول ۴۰ سال گذشته دولتمردان متکبر و جانی آمریکا حتی لحظه ای از دشمنی و کینه توزی و توطئه علیه ملت ایران دست برنداشته اند.

آمریکایی ها در طول ۴۰ سال گذشته آنچه می توانستند برای ضربه زدن به ملت ایران انجام دهند،انجام دادند.اگر کاری نکردند، نتوانسته اند.

آخرین تلاش آمریکا و اسرائیل برای به زانو در آوردن ملت ایران ایجاد نا امنی و بلوا و اغتشاش در داخل کشور بود که بحمدالله آنهم شکست خورد و ملت ایران تو دهنی بر آنها زد.

با اینکه پرونده خیانت ها و جنایت های آمریکا از طریق سفارتخانه هایش بسیار زیاد است ولی هنوز عده ای در داخل می گویند تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشتباه بوده و مشکلات ما با آمریکا نیز از همین مسئله ناشی می شود.

دشمنان ملت ایران پس از شکست پروژه اغتشاشات با توسل به گروهک های تروریستی داعش بزرگترین جنایت تاریخ را رقم زدند.(حادثه شاهچراغ) به راه انداختن جنگ احزاب و ترکیبی علیه ملت ایران از سر استیصال دشمنان است نه از موضع قدرت و اقتدار.

به راه انداختن جنگ احزاب علیه ملت ایران بخاطر قدرت و اقتدار و پیشرفت حیرت آور نظام اسلامی در عرصه های مختلف است.

جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران بخاطر این است که آنها نمی توانند ایران قوی و مستقل را تحمل کنند و پیشرفت خیره کننده آنها را ببینند.

انتظار مردم از دستگاه قضایی برخورد قاطع و انقلابی با عوامل اصلی نا امنی های اخیر است.