امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در ادامه اغتشاشات اخیر است

۱۴۰۱/۸/۹

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و کشتار بی رحمانه زائران و نمازگزاران در ادامه اغتشاشات اخیر است.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های وحدت آفرین نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: شهید محمدحسین فهمیده بهترین گواه برای نسل های امروز و فرداست تا فداکاران و مجاهدان این سرزمین را بشناسند و بدانند که برای امنیت و آرامش و عزت امروز ایران و ایرانی بهترین ها جان فدا نمودند.

امروز شهید فهمیده الگوی نوجوانان ایران اسلامی است.

نوجوانان ایران اسلامی با الگو قرار دادن شهید فهمیده ها از عزت و شرف ایران و ایرانی حراست و حفاظت می نمایند.

دشمن از الگو قرار گرفتن شهید فهمیده ها ترس و وحشت دارد.

پیام رزمایش "ایران مقتدر" سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که جمهوری اسلامی ایران تغییر مرزهای تاریخی را تحمل نخواهد کرد و در صورت شیطنت با قدرت تمام پاسخ خواهد داد.

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و کشتار بی رحمانه زائران و نمازگزاران در ادامه اغتشاشات اخیر است. هر دو از یک مرکز فرماندهی و از یک جا حمایت مالی می‌شوند.

فرماندهی اغتشاشات اخیر و اقدام تروریستی شیراز را سرویس‌های اطلاعاتی سیا و موساد و MIX انگلستان به عهده داشته و آل‌سعود حمایت مالی می‌کند.

مهمترین ابزار دشمن در جنگ روانی، دروغ و بزرگنمایی اجتماعات اندک پیاده‌نظام خود است.

در پایان امام جمعه شهرستان از حضور گسترده مردم مومن و انقلابی، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران و مسئولان شهرستان در یادواره ۵۳۰ شهید این دیار شهید پرور تشکر نمود.

جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱

مصلی بزرگ امام خمینی "ره"