امام جمعه شهرستان رباط کریم؛تحریم های جدید آمریکا و اروپا اعتراف به شکست پروژه آشوب و اغتشاش در ایرا

۱۴۰۱/۷/۳۰

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛تحریم های جدید آمریکا و اروپا اعتراف به شکست پروژه آشوب و اغتشاش در ایران است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی جوان نخبه و دانشگاهی ما پیچیده ترین ابزارهای علمی، پزشکی، نظامی، فضایی و مهندسی را بنا می‌کند بدون اینکه از خارج کمک بگیرد.

عامل اصلی موفقیت های چشمگیر و حیرت آور علمی کشور، راهبری و هدایت ها و تاکیدات رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی است.

رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی بر اساس حدیث مشهور (العلمُ سلطان) یکی از مولفه های اصلی قدرت و اقتدار را برخورداری از علم و دانش و فناوری دانسته و همواره بر نهضت نرم‌افزاری تاکید می نماید.

امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی در تولید علم و فناوری رتبه ۱۵ و ۱۶ دنیا و در سرعت رشد علم مقام نخست جهان را کسب نموده است.

دشمنان تا ۲۰ سال قبل دنیا را تحت فشار می گذاشتند تا به ایران سلاحی فروخته نشود، امروز دنیا را تحت فشار می گذارند تا از ایران سلاح نخرند.

دشمنان همواره تلاش می کنند جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرند. یکی از طرح ها و برنامه های آن ها که خودشان گفتند ایجاد اغتشاش و گسترش تحریم است.

در سال ۲۰۰۵ یکی از دبیران مجله نیچر در مقاله‌ای نوشت؛ تعالی علمی ایران در حال بازسازی است مگر اینکه با اغتشاشات و تحریم‌های بیشتر جلوی آن گرفته شود.

تحریم های جدید آمریکا و اروپا اعتراف به شکست پروژه آشوب و اغتشاش در ایران است.

هدف آمریکا و غربی ها از ناامنی و اغتشاشات اخیر مهار کردن رویکرد فعال و انقلابی ایران در حوزه دیپلماسی بود تا در مذاکرات برجامی خواسته های خود را بر ملت ایران تحمیل کنند.

امروز اروپایی ها که باغشان را با غارت منابع ثروت کشورهای دیگر ساخته‌اند باید پاسخگوی جنایات خود از جمله جنگ های صلیبی، استعمار، جنگ و حمله نظامی و کودتای نظامی در بیش از ۶۰ کشور جهان در سده اخیر و حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی باشند.

جمعه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۱

مصلی بزرگ امام خمینی "ره"