امام جمعه شهرستان رباط کریم؛اغتشاشات اخیر با هدف براندازی نظام صورت گرفت

۱۴۰۱/۷/۱۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛اغتشاشات اخیر با هدف براندازی نظام صورت گرفت/دشمنان به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران به خاطر شکست های ۴۰ سال اخیر خود هستند

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت؛ ریشه اصلی آسیب ها، مشکلات و مصائب امت اسلامی دامن زدن به تفرقه و اختلافی است که فرمان آن در دست قدرت های استکباری به ویژه سرویس‌های جاسوسی آنها است.

شایسته است در هفته وحدت به تعالیم پیامبر اکرم "ص" و سیره عملی آن حضرت در خصوص ضرورت وحدت و اتحاد و دوری از تفرقه و اختلاف بیش از گذشته توجه کرده و به آنها عمل نمائيم.

امت اسلامی باید حول محور مشترکاتش که کم نیست از جمله پیامبر رحمت وحدت کنند و مسیر تفرقه را نپیمایند‌‌.

با وجود پیامبر اسلام "ص" این سرمایه عظیم که در اختیار امت اسلامی است دیگر جایی برای تشتّت و تفرّق باقی نمی ماند.

وحدت خمیر مایه عزت، عظمت، سربلندی و پیشرفت هر جامعه و امتی تلقی می شود، چنانکه تفرقه و اختلاف شکننده ترین عامل یک امت و یک ملت است.

پرسنل فداکار و جان برکف نیروی انتظامی در موارد بسیاری از جان خود می گذرند تا از جان و مال و ناموس مردم حراست و حفاظت کنند.

کمتر روز و هفته ای است که نیروی انتظامی برای برقراری و حفظ امنیت عمومی یک یا چند شهید تقدیم اسلام،انقلاب و کشور ننماید.

تحکیم و استواری امنیت ملی به تقویت نیروی انتظامی وابسته است و هرگونه تضعیفی که متوجه نیروی انتظامی شود بر امنیت ملی تاثیر سوء میگذارد.

تضعیف نیروی انتظامی تضعیف امنیت کشور است، آمریکا و اسرائیل و مزدورانش امنیت کشور را هدف قرار داده اند.

از فرماندهان و پرسنل فراجا که در این هفته در مقابله با عوامل ناامنی سنگ تمام گذاشتند مخصوصاً فرماندهی و پرسنل انتظامی شهرستان تشکر می‌نمائیم.

امروز برای افکار عمومی ملت ایران کاملاً روشن شده که آنچه طی دو هفته اخیر در ایران اسلامی به بهانه فوت خانم مهسا امینی رخداد ارتباطی با آزادی زنان و مسئله حجاب و فوت این دختر خانم ندارد.

اغتشاشات اخیر با هدف براندازی نظام صورت گرفت و علت آن هم ماهیت ضد استکباری و مستقل جمهوری اسلامی است.

ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا را به ستوه آورده و بارها و بارها او را تحقیر کرده و طرح‌های او را در غرب آسیا با شکست مواجه نموده است.

چنین ملتی استکبارستیز و مستقل را قدرتهای سلطه‌گر تحمل نخواهند کرد، نظام جمهوری اسلامی ماهیتی ضد استکباری دارد.

دشمنان به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران به خاطر شکست های ۴۰ سال اخیر خود هستند.

اغتشاشات اخیر به منظور انتقام گرفتن از ملت ایران صورت گرفت.

زمانی که راهبرد فشار حداکثری آمریکا با شکست مفتضحانه مواجه می‌شود و تحریم ها کارایی و اثر خود را از دست می‌دهد، آمریکا و اسرائیل مزدورانش را به کف خیابان آورده و ناامنی به وجود می آورند.

باید دستگاه قضایی رهبران اغتشاشات، کسانی که با سرویس های جاسوسی اجنبی ارتباط داشته و به قرآن و مقدسات اهانت نموده و حافظان امنیت را به شهادت رسانده، اموال عمومی و خصوصی را تخریب نموده، با صدور بیانیه، مصاحبه و در فضای مجازی دیگران را تحریک نمودند با اشدّ مجازات برخورد نماید.

ملت ایران بی صبرانه منتظر اقدام قاطع و انقلابی دستگاه قضایی با عوامل اصلی آشوب های اخیر هستند

جمعه ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱

مصلای بزرگ امام خمینی "ره"