امام جمعه شهرستان رباط کریم؛مراسم پیاده روی اربعین در حقیقت، رزمایش ظهور است.

۱۴۰۱/۶/۲۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛مراسم پیاده روی اربعین در حقیقت، رزمایش ظهور است.


امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت ؛حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر آن هم از بیش از ۸۰ کشور جهان و جمعیت 5/3 میلیون زائر ایرانی و پذیرایی و مهمان نوازی خالصانه مردم عراق از مشخصه های منحصر به فرد راهپیمایی اربعین امسال است.

میزبانی و پذیرایی خالصانه و عاشقانه مردم عراق از زوار حسینی کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است که باید از کرامت و سخاوت مثال‌زدنی آنها تقدیر نمائیم.

امام حسین "ع" تنها امام شیعیان و مسلمانان نیست. آن حضرت امام جهانیان و آزادگان است . بشر گرفتار شده در دام لیبرال دموکراسی راه نجات خود را حسین "ع" میداند و نشان او رامی جویند.

استقبال بی نظیر مومنین و مستضعفین جهان از راهپیمایی اربعین، نشان از میل و رغبت جهانیان به فکر،سخن و راه سیدالشهدا "ع" دارد.

مراسم پیاده روی اربعین در حقیقت، رزمایش ظهور است.

روشن‌ترین پیام راهپیمایی اربعین زنده بودن روح دینداری در جامعه است. همه ساله اربعین روند صعودی دارد، هر سال این مراسم باشکوه تر از سال قبل برگزار می‌شود و این نشانه رشد دینداری مردم ماست.

بزرگترین راهپیمایی جهان از سوی رسانه های جهانی و منطقه‌ای سانسور می شود چون پیام این حضور وحدت و اتحاد امت اسلامی حول محور قرآن و اهل بیت است. اربعین وحدت آفرین است و توطئه دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان را خنثی میکند.

برخی رسانه‌های داخلی بدون اشاره به جنایات انگلیس خبیث علیه ملت ایران در دوران سلطنت ملکه تلاش کردند ضمن تطهیر او چهره‌ای رئوف و مهربان از این ملکه جنایتکار ترسیم کنند.

بسیاری از جنایات انگلستان در گوشه گوشه جهان در دوران زمامداری ملکه صورت گرفته است.

دست داشتن در کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ قحطی بزرگ ساختگی و نسل کشی ایرانیان در ۱۰۶ سال قبل که بین ۸ تا ۱۰ میلیون ایرانی را به کام مرگ فرستاد،سرنگونی نهضت مشروطه، سرکوب نمودن قیام دلیران تنگستان و میرزا کوچک خان جنگلی در شمال، تاسیس فرقه های باطله بابیّت،بهائیّت و وهابیّت، جدایی بحرین و افغانستان از ایران، حمایت از رژیم مستبد پهلوی، حمایت از صدام و رژیم سابق بعث عراق، ایجاد گروه های تکفیری،تروریستی به کمک آمریکا نظیر داعش و ... از جمله خیانت ها و جنایات انگلستان در حق ملت ایران است.

جمعه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۱

مصلی بزرگ امام خمینی "ره"