امام جمعه رباط کریم: باید با گسترش آبخوان و آبخیزداری از تخریب و ویرانی سیل، جلوگیری نمود

۱۴۰۱/۵/۱۵

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ دیدار بایدن و مکرون با ولیعهد عربستان نماد دوگانه ی معیار و منطق غرب در مواجهه با حقوق بشر است

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت:محرم در فرهنگ اسلام فقط لحظه هایی از زمان نیست بلکه یک تاریخ مجسم، یک تحول عمیق و یک انقلاب انسان ساز است که نشان داد خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است و نقشه راه سعادت و زندگی با عزت و شرف در گرو پیروی از خاندان اهل بیت عصمت و طهارت است.

ملت عاشورایی ایران نماز ظهر عاشورا را به تأسی از آخرین نماز اباعبدالله الحسین علیه السلام، با شکوه و عظمت برگزار می نمایند و مراسم عزاداری آن روز را با اقامه نماز جماعت پایان خواهند داد.

روحانیت در طول تاریخ در کنار مردم و حافظ عزت و شرف آنها بوده است، هیچ گاه به مردم پشت نکرده و با اجانب و بیگانگان وارد معامله نشده است.

دیدار بایدن و مکرون با ولیعهد عربستان نماد دوگانه ی معیار و منطق غرب در مواجهه با حقوق بشر است.

باید با گسترش آبخوان و آبخیزداری از تخریب و ویرانی سیل، جلوگیری نموده و آب را در عمق زمین نفوذ دهیم.

از همه مسئولان، مدیران، نیروهای مسلح، بسیج و دستگاه‌هایی که به یاری سیل‌زدگان شتافتند مخصوصا از استاندار انقلابی و جهادی استان تهران جناب آقای مهندس منصوری و فرماندار محترم شهرستان جناب آقای دکتر احمدی و همه مدیران شهرستان تشکر می کنیم.

گفتنی است نماز ظهر عاشورای امسال مطابق معمول سنوات گذشته در روبروی امامزاده عمادالدین علیه السلام (بلوار مرحوم الویری) به امامت امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم برگزار می گردد.

نماز جمعه 14 مرداد ماه 1401