امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ یکی از سنتهای حسنه در روز عید غدیر اطعام مومنین است

۱۴۰۱/۴/۲۵

امام جمعه شهرستان رباط کریم؛ یکی از سنتهای حسنه در روز عید غدیر اطعام مومنین است / رژیم جعلی صهیونیستی این روزها با بدترین بحران های سیاسی اجتماعی تاریخ خود دست و پنجه نرم می کند

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت؛ واقعه بزرگ غدیر در حقیقت استمرار مسیر شریعت نبوی در ادامه تاریخ است.

ملت ولایتمدار ایران در این هفته یک بار دیگر پیمان خود را با غدیر تجدید می کنند و به واسطه نعمت بزرگ ولایت سر بر آستان خدای غدیر می سایند.

یکی از سنتهای حسنه در روز عید غدیر اطعام مومنین است که مطابق با روایات، ثواب اطعام تمامی پیامبران و صدیقان را دارد.

در شهرستان رباط کریم در روز عید غدیر تعداد ۶۰ هزار پرس غذا طبخ شده و تعداد ۱۰ هزار ظرف غذا میان مردم توزیع شده که در آن روز خجسته غذای طبخ شده خود را میان مومنین مخصوصاً مستمندان توزیع نمایند.

بایدن رئیس جمهور آمریکا برای دوشیدن بیشتر عربستان و حل بحران نفتی حاصل از جنگ اوکراین و متحد کردن اعراب با اسرائیل، به منطقه سفر کرده که این سفر از قبل محکوم به شکست بوده و هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

رژیم جعلی صهیونیستی این روزها با بدترین بحران های سیاسی اجتماعی تاریخ خود دست و پنجه نرم می کند. دلیل آن، سخن وزیر جنگ این رژیم اشغالگر است که می گوید اسرائیل بدترین بحران تاریخ خود را تجربه میکند.

آمریکا تلاش می‌کند خود را متعهد به امنیت اسرائیل و متحدان خود نشان دهد ولی تحولات چند سال اخیر نشان داده که آمریکا حتی نمی تواند از خود و منافعش در منطقه حفاظت کند چه رسد به دادن تضمین به دیگران.

شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که نقش اساسی در حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام دارد.