مسئولان و مدیران کشور رهنمودهای اخیر رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

۱۴۰۱/۳/۷

امام جمعه شهرستان رباط کریم : مسئولان و مدیران کشور رهنمودهای اخیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند/جمهوری اسلامی ایران پاسخ صهیونیست ها را خواهند داد و انتقام خون شهید صیاد خدایی و دیگر شهدا را خواهند گرفت.

امام جمعه شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت جانسوز و جانگداز امام صادق (ع)اظهار داشت :تلاش امام صادق (ع) در پاسخگویی به شبهات باعث بیمه شدن تفکرات اسلامی شد که ماندگاری تفکرات شیعی را به دنبال داشت.

امروز دشمنان اسلام با استفاده از انبوهی از رسانه ها به دنبال القای ابهامات ،شبهات و انحرافات در اندیشه ی ملت های تشنه حقیقتند که وظیفه شیعیان امام صادق (ع) دفاع از حریم اندیشه های پویای فقه جعفری و آشنا نمودن جهانیان با گوهر درخشان خاندان عصمت و طهارت است .

مسئولان و مدیران کشور به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی رهنمودهای اخیر رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطعاً در زمان و مکان مناسبی که خود تعیین می کنند پاسخ صهیونیست ها را خواهند داد و انتقام خون شهید صیاد خدایی و دیگر شهدا را خواهند گرفت.

جمعه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۱