امام جمعه رباط کریم :عملکرد سپاه باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم : نقش برجسته سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است

امام جمعه محترم شهرستان رباط‌کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت شعبان و اعیاد خجسته شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت ؛ جانبازان بهترین اسناد و چهره های درخشان دفاع مقدس هستند. اینها یادگاران روزهای حماسه و مقاومت مردم قهرمان ایران در طول هشت سال جنگ نابرابر و تحمیلی استکبار جهانی اند که همچنان زخم‌های عمیق آن دوران را همراه دارند .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این ۴۳ سالی که عمر با برکتش می‌گذرد کارنامه درخشانی داشته و در هر عرصه که وارد شده خوش درخشیده است.

نقش برجسته سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است.

ریشه بحران اوکراین گسترش ناتو به شرق اروپا و دخالت آمریکا در امور داخلی این کشور با انقلاب های رنگین و کودتای مخملین است.

موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در خصوص بحران اوکراین همانگونه که رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی فرمودند ریشه این بحران در سیاست ها و اقدامات رژیم بحران ساز و بحران زیست آمریکاست، ما مخالف هرگونه کشته شدن غیر نظامیان و حمله به زیرساخت‌های کشور هستیم و خواهان توقف جنگ می‌باشیم.

کسانی که از موضع بی‌طرفی فعال جمهوری اسلامی انتقاد می‌کنند در مورد حملات آمریکا به کشورهای مختلف از جمله جنایات علیه مردم یمن، عراق،سوریه و افغانستان کوچکترین واکنشی نشان نداده و آنها را محکوم نکرده اند