امام جمعه شهرستان رباط کریم : رمز پیروزی ملت ایران در 43 سال قبل وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم : رمز پیروزی ملت ایران در 43 سال قبل وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری بود / روز جمعه آینده 22 بهمن روز نمایش اقتدار عظمت ایران و ایرانیان است


اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان :

رمز پیروزی ملت ایران در 43 سال قبل و در آن بهمن خونین، وحدت و اتحاد حول محور ولایت و رهبری بود .

رمز دوام و بقاء انقلاب اسلامی هم اتحاد و انسجام حول محور ولایت و ایثار و فداکاری در راه توسعه و پیشرفت کشور است .

مردم مومن و انقلابی ایران روز جمعه آینده با حضور گسترده و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یکبار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای امام و انقلاب را اعلام و بر تداوم انقلاب اسلامی تأکید می کنند .

روز جمعه آینده 22 بهمن روز نمایش اقتدار عظمت ایران و ایرانیان است .

مردم غیرتمند ایران اسلامی جمعه آینده اتحاد و انسجام و همبستگی خود حول محور ولایت را به نمایش می گذارند و بر تداوم راه امام و انقلاب و رهبری تأکید می نمایند .

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از استونه های فقاهت و مرجعیت و از برجسته ترین شاگردان آیت الله بروجردی و یکی از برترین فقهای عصر بود که آثار فراوانی در عرصه های مختلف فقهی ،اصولی،کلامی و مبارزه با فرقه های انحرافی داشت .

حکام خائن امارات تا دیر نشده به خیانت خود پایان داده و دست از کشتار ملت مظلوم بردارند و برای آمریکا و صهیونیست ها خوش خدمتی نکنند.