امام جمعه شهرستان رباط کریم : 12 بهمن سر آغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است

۱۴۰۰/۱۲/۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم : 12 بهمن سر آغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است / هدف قرار دادن مراکز حساس امارات توسط انصار الله یمن یک پیروزی بزرگ برای جبهه ی مقاومت است / امروز وظیفه امت اسلامی حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آمریکا و مزدوران منطقه ای آنهاست.

اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت امام جمعه محترم حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا ترابی

12 بهمن سر آغاز تحولی عظیم در تاریخ سیاسی کشور است .

12 بهمن که روز ورود ناجی بزرگ ملت ایران پس از 14 سال تبعید به ترکیه ، عراق و فرانسه به میهن اسلامی است یوم الله است و باید گرامی داشته شود .

در ایام دهه ی مبارکه فجر باید از فرصت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حد اکثر بهره برداری را برای انتقال واقعیت های تلخ دوران ستم شاهی صورت بگیرد و دست آورد های انقلاب اسلامی تبیین شود .

هدف قرار دادن مراکز حساس امارات توسط انصار الله یمن یک شکست سنگین برای ائتلاف سعودی و یک پیروزی بزرگ برای جبهه ی مقاومت است .

ائتلاف رو به زوال سعودی و امارات با حمایت آمریکا و صهیونیست ها برای جبران شکست های خود در یک جنایت بزرگ مردم مظلوم و بی پناه یمن را بخاک و خون کشیدند و تعداد زیادی را شهید و مجروح نمودند .

ملت مقاوم و مجاهد یمن پس از قریب به 7 سال پایداری و مقاومت اراده کرده اند پوزه ی متجاوزان را بخاک بمالند و آنها را از کارشان پشیمان کنند .

ملت یمن تا آخرین نفس و تا آخرین قطره ی خون خود ایستادگی کرده و سعودی ها و اماراتی ها مجبورند شکست را بپذیرند .

امروز وظیفه امت اسلامی حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات آمریکا و مزدوران منطقه ای آنهاست .