امام جمعه شهرستان رباط کریم : یوم الله 9 دی روز پیروزی بزرگ ملت ایران بر فتنه گران داخلی و خارجی است

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

امام جمعه شهرستان رباط کریم : یوم الله 9 دی روز پیروزی بزرگ ملت ایران بر فتنه گران داخلی و خارجی است / هنوز هم نام شهید سلیمانی لرزه بر اندام آمریکایی های جنایتکار و صهیونیست های اشغالگر می اندازد

اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان :

شخصیت یگانه ی حضرت فاطمه زهرا(س) در ابعاد سیاسی،اجتماعی و جهادی ، شخصیتی بسیار ممتاز و برجسته است و همه انسان ها باید از زندگی کوتاه و پر بار او درس بگیرند مخصوصاً درس حمایت از حق و ولایت و مبارزه با جریان تحریف .

فتنه سال 88 جنگ احزاب علیه پیامبر و مسلمانان را در اذهان تداعی می کند که دشمنان و مزدوران داخلی شان آمدند تا به خیال خام خود برای همیشه نظام اسلامی را از سر راه بردارند و از هیچ جنایتی ابا نکردند.

ملت حسینی و امت عاشورایی ایران با حضور گسترده و حماسی خود در صحنه تمامی توطئه ها را خنثی کرده و طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند

یوم الله 9 دی روز پیروزی بزرگ ملت ایران بر فتنه گران داخلی و خارجی است .

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها قهرمان ملی که قهرمان امت اسلامی و قهرمان تمام آزادی خواهان جهان است.

هنوز هم نام شهید سلیمانی لرزه بر اندام آمریکایی های جنایتکار و صهیونیست های اشغالگر می اندازد.

امروز شهید سلیمانی نه یک شخصیت که یک مکتب و مدرسه ی درس آموز و یک الگویی جامع و تمام عیار است . باید ویژگی های مکتب آن شهید بزرگوار را شناخت.

باید از مکتب شهید سلیمانی درس خدا محوری،ولایتمداری،انقلابی گری،مردمی بودن،دشمن شناسی و دشمن ستیزی،بصیرت و آگاهی و مدیریت جهادی و ... آموخت.