امام جمعه شهرستان رباط کریم : یوم الله 9 دی روز نمایش بصیرت و آگاهی است

۱۴۰۰/۱۰/۵

امام جمعه شهرستان رباط کریم : یوم الله 9 دی روز نمایش بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی و وحدت و اتحاد ملت ایران حول محور ولایت است / آمریکایی ها و صهیونیست ها می دانند که در صورت حماقت تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد .

اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان :

امروز برخی دولت های حاکم بر کشور های مسیحی در جنگ افروزی و جنایت ، روی ظالمان و خونخواران بزرگ تاریخ را سفید کرده و در قالب مسیحیت صهیونیسم بر علیه بشریت جنایت می کنند و با این حال خود را پیرو حضرت مسیح نیز می دانند .

امروز شرایط دشواری که در منطقه غرب آسیا ، در فلسطین اشغالی ، سوریه ، عراق ، افغانستان ، یمن و جاهای دیگر می بینیم نتیجه خوی استکباری و سلطه طلبی کسانی است که خود را پیرو حضرت مسیح می دانند .

وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال 88 جنگ احزابی بود که کلّیت نظام دینی و اصل مترقی ولایت فقیه را هدف گرفته بود.

دشمنان و ایادی داخلی آنها تصور نمی کردند که ملت بزرگ وبصیر ایران در اندک مدتی سره را از نا سره بشناسند و انقلاب بصیرت بر پا کنند و ثابت کنند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب ، نظام و میهن وفا دارند و تبعیت از ولایت دارند .

یوم الله 9 دی روز نمایش بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی و وحدت و اتحاد ملت ایران حول محور ولایت است .

امروز نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ کشوری قادر به حمله به ایران نیست و اساساً چنین چیز در راهبرد های آنها وجود ندارد.

دشمنان در دوران دفاع مقدس ، ملت مومن و انقلابی ما را در عرصه نظامی آزموده اند و نتیجه ای جز شکست و رسوایی خود ندیده اند . آنها در این عرصه بارها و بارها از ملت ایران سیلی خورده و شکست را پذیرا شده اند .

ملت ایران و فرزندان شجاعش در نیرو های مسلح در صورت حماقت دشمن درسی فراموش نشدنی و پشیمان کننده به آنها خواهند داد.

آمریکایی ها و صهیونیست ها می دانند که در صورت حماقت تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد و نابودی اسرائیل جلو خواهد افتاد.