امام جمعه رباط کریم : امت اسلامی رژیم صهیونیستی را رژیمی غاصب،جعلی و نا مشروع می داند

۱۴۰۰/۱۰/۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم : باید از فرصت سوگواری ایام فاطمیه برای درک و شناخت ابعاد وجودی حضرت زهرا(س) بهره بگیریم./ امت اسلامی رژیم صهیونیستی را رژیمی غاصب،جعلی و نا مشروع می داند. / صهیونیست ها بدانند اسرائیل رژیمی اشغالگر و جنایتکار است که هیچ حقی در فلسطین ندارد .

حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام فاطمیه،سالروز شهادت مظلومانه ام الفضائل حضرت صدیقه طاهره(س) آنحضرت را الگو و اسوه تام و تمام بشریت خواند و گفت همه باید این آئینه ی تمام نمای فضائل را الگوی زندگی خود قرار دهیم و از فرصت سوگواری ایام فاطمیه برای درک و شناخت ابعاد وجودی ایشان و جاری کردن فضائلشان در جامعه تشنه ی فضیلت خود بهره بگیریم.

عادی سازی روابط برخی کشور های عربی،اسلامی با رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به اسلام و مسلمین و ملت فلسطین است .

سرمایه گذاری های متعدد در فلسطین اشغالی،دادن تسهیلات به اتباع رژیم صهیونیستی ،لغو روادید میان امارات و اسرائیل، امضاء قرار دادهای امنیتی،تجاری و فرهنگی میان دو رژیم،تعطیلی شنبه و یکشنبه بجای جمعه که روز تعطیلی مسلمانان است ساختن کنیسه برای یهودیان و ترویج یهودیت صهیونیستی از جمله خیانت های حکام امارات به اسلام و مسلمین است .

امت اسلامی رژیم صهیونیستی را رژیمی غاصب،جعلی و نا مشروع دانسته و استقبال و پذیرایی نظام امارات از نخست وزیر آنرا لکه ی ننگینی بر پیشانی آنها می داند .

صهیونیست ها بدانند اسرائیل رژیمی اشغالگر و جنایتکار است که هیچ حقی در فلسطین ندارد و به این زودی از بین خواهد رفت و فلسطین به صاحبان اصلی آن باز گردانده خواهد شد.