امام جمعه شهرستان رباط کریم : تقدیم 56 شهید سند ایثار و از جان گذشتگی پرستاران در دوران کرونا است

۱۴۰۰/۱۰/۱

امام جمعه شهرستان رباط کریم : تقدیم 56 شهید سند ایثار و از جان گذشتگی پرستاران در دوران کرونا است / آمریکا و پادو های داخلی او بدانند که دوران امتیاز دادن و تسلیم شدن در برابر باج خواهی های او گذشته است

اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان :

بررسی ابعاد گوناگون زندگی سرتاسر افتخار و حماسی زینب کبری (س) مهر باطلی است بر نا آگاهانی که زن مسلمان را بسته در چادر و اسیر در کنج خانه می دانند .

زینب کبری (س) پرچم ادامه ی نهضت عاشورا را بر دوش کشید و بدون هیچ ترس ، تزلزل و هراسی بر دشمن تاخت و پیروزی پنداری را بر کام آنها به زهری کشنده مبدل ساخت.

پرستاران در این دو سال شیوع ویروس کرونا ایثار و از جان گذشتگی کم نظیری را به نمایش گذاشتند و بسیاری از آنها جان خود را فدا کردند تا جان دیگران را نجات بخشند .

تقدیم 56 شهید سند ایثار و از جان گذشتگی پرستاران در دوران مقابله با بیماری کرونا است .

آمریکا و پادو های داخلی او بدانند که دوران امتیاز دادن و تسلیم شدن در برابر باج خواهی های او گذشته است . جمهوری اسلامی همه حقوق ملت ایران را استیفا کرده و در دفاع از حقوق مسلّم خود از جمله لغو یکجای تحریم های ظالمانه ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.