امام جمعه شهرستان رباط کریم: مذاکره باید از موضع قدرت و اقتدارانجام شود.

۱۴۰۰/۹/۲۴

امام جمعه شهرستان رباط کریم : امروز حراست از آرمانها و ویژگی های جنبش دانشجویی اصلی ترین وظیفه دانشجویان است / ملت ایران در برابر باج خواهی ها و زیاده خواهی های آمریکا و فریب و نیرنگ اروپایی ها کوتاه نخواهد آمد / مذاکره باید از موضع قدرت و اقتدارانجام شود.


اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی امام جمعه محترم شهرستان :

16 آذر روز تبلور خشم ، نفرت و انزجار دانشجویان از دولت مستکبر آمریکا است .

در 16 آذر سال 32 نطفه ی جنبش دانشجویی ایران با ویژگی استکبار ستیزی و آمریکا ستیزی بعنوان مظهر تام و تمام استکبار جهانی بسته شد و در طول این چند دهه نام جنبش دانشجویی با خصلت ضدّیت با استکبار مترادف بوده و هست .

امروز حراست از آرمانها و ویژگی های جنبش دانشجویی همانند استقلال طلبی،عدالتخواهی،استکبار ستیزی و آزادی خواهی اصلی ترین وظیفه دانشجویان است .

در دور جدید مذاکرات وین مطالبه اصلی جمهوری اسلامی لغو یکجای همه تحریم های ظالمانه آمریکاست که قابل راستی آزمایی باشد و آمریکا تضمین دهد که از برجام خارج نمی شود.

آمریکایی ها بدانند دوران بگو و بخند مقامات وزارت خارجه ایران و آمریکا گذشته و ملت ایران در برابر باج خواهی ها و زیاده خواهی های آمریکا و فریب و نیرنگ اروپایی ها کوتاه نخواهد آمد.

مذاکره باید از موضع قدرت و اقتدار و در شرایط مساوی و با رعایت اصل عزت و حکمت و مصلحت انجام شود.

مذاکره به معنای تسلیم دشمن شدن و وادادن نیست. مذاکره به معنای که بگوییم جناب کدخدا هرچه می خواهی و می گویی چشم، این خیانت و تسلیم و ذلت است.