امام جمعه رباط کریمانتظار مردم از دولت سیزدهم رسیدگی فوری و حل مشکل تورم ، افزایش قیمت ها و گرانی

۱۴۰۰/۹/۱۴

امام جمعه شهرستان رباط کریم : مهمترین سیاست دولت سیزدهم تغییر نگاه به برجام و گره نزدن اقتصاد و معیشت مردم به خارج از کشور است / انتظار مردم از دولت سیزدهم رسیدگی فوری و حل مشکل تورم ، افزایش قیمت ها و گرانی هاست / بسیج سرمایه اصلی انقلاب اسلامی است


اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی

یکی از دست آورد های بزرگ انقلاب اسلامی ایجاد و تقویت روحیه اعتماد به نفس ملی و خود باوری است . ملت ایران 42 سال گذشته در سایه این اعتماد به نفس در عرصه های مختلف موفقیت های خیره کننده ای به دست آورده و جهانیان را مات و مبهوت نموده است .

استعداد سوزی ، شگرد دشمن برای ممانعت از پرورش و بروز استعداد نخبگی در کشور است . تشویق نخبگان جوان به مهاجرت ، کمک به هدف دشمن است ولذا خیانت به حساب می آید و همسوئی با بیگانگان و اجانب است .

یکی از موانع بزرگ رونق تولید ملی واردات بی رویه کالاهایی است که مشابه داخلی دارد . دولت اگر می خواهد تولید ملی را رونق بخشد و حمایت کند باید از واردات محصولاتی که مشابه آن در داخل تولید می شود بجدّ جلوگیری کند.

مهمترین سیاست دولت سیزدهم نگاه از شرق به غرب ، تغییر نگاه به برجام و گره نزدن اقتصاد و معیشت و سلامت مردم به خارج از کشور است .

مردم در این سه ماه استقرار دولت سیزدهم دیدند که می توان بیش از 100 میلیون دز واکسن در مدت کوتاهی وارد کرد و به باج خواهی های غرب نه گفت و زیر بار خواسته های نا مشروع fatf ( اف ای تی اف ) نرفت .

سرعت و گسترش واکسیناسیون عمومی و عضویت در سازمان شانگهای دو موفقیت بزرگ دولت سیزدهم در این سه ماه است که نشان می دهد سیاست خارجی دولت سیزدهم بر مبنای تعامل با جهان پیش می رود .

انتظار مردم از دولت سیزدهم رسیدگی فوری و حل مشکل تورم ، افزایش قیمت ها و گرانی هاست . این کار اقدام فوری می طلبد و دولت با جدیت و سرعت باید این مشکلات را حل کند .

ملت ما خود را وامدار هزاران بسیجی می داند که خون پاک خود را خالصانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی نثار کردند.

بسیج سرمایه اصلی انقلاب اسلامی است که در طول 42 سال گذشته تهدید ها را به فرصت تبدیل نموده است .