امام جمعه رباط کریم:به آمریکایی ها توصیه می شود که با دم شیر بازی نکنند .

۱۴۰۰/۸/۲۲

امام جمعه شهرستان رباط کریم : یکبار دیگر دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت و هیمنه ی پوشالی آمریکا را در هم شکستند / آمریکا بداند که ایران اسلامی برسر امنیت و منافع خود با کسی شوخی ندارد / به آمریکایی ها توصیه می شود که با دم شیر بازی نکنند .

اهم موضوعات مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رباط کریم به امامت امام جمعه محترم حجت الاسلام والمسلمین ترابی

هفته نوجوان در ایران یاد آور شهادت نوجوانی است که در نوجوانی به یکباره قله های عزت ، شرف ، انسانیت و غیرت را پیمود .

امروز شهید فهمیده به حق الگوی شایسته و تصویر برجسته ای از ایثار ، جهاد و شجاعت برای دانش آموزان بسیجی و جوانان و نوجوانان کشور ماست .

دلاور مردان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکبار دیگر قدرت و هیمنه ی پوشالی آمریکا را در هم شکستند و قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ آنها کشیده و برای چندمین بار آمریکا را تحقیر کردند.

آمریکای جنایتکار بداند که ایران اسلامی برسر امنیت و منافع خود با کسی شوخی نداشته و هر گونه قلدری و قلدر مآبی را پاسخی کوبنده ، قاطع و پشیمان کننده خواهد داد و زور گویان را سر جایشان خواهد نشاند.

به آمریکایی ها توصیه می شود که با دم شیر بازی نکنند و بیش از این خود را رسوا نکنند و ضعف و نا توانی و افول قدرت خود را نمایان نکنند

از برخورد قاطع و قانونی اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج)با عناصر ضد انقلاب و معاند تشکر می نمایم که اجازه ندادند افراد ضد انقلاب به بهانه سالگرد افردادی در سطح شهرستان اقدام به عقده گشایی علیه نظام اسلامی کنند و با آبروی این شهر ولایتمدار بازی کنند .