امام جمعه شهرستان رباط کریم : امروز اولویت اول دولت،کنترل و مهار بیماری کرونا است

۱۴۰۰/۶/۶

امام جمعه شهرستان رباط کریم : امروز اولویت اول دولت،کنترل و مهار بیماری کرونا و واکسیناسیون سریع و گسترده و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است / وقایع 20 سال اخیر افغانستان و شکست رسوای آمریکا نشان دیگر از افول قدرت آمریکا در جهان است

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه وحدت آفرین این هفته با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا هم از خدمات و تلاش های مدیران خدوم نظام در بخش اجرایی تقدیر بعمل آید و هم از عملکرد دستگاه های اجرایی ، ارزیابی صحیح و منصفانه ای صورت گیرد.

دولت مردمی سیزدهم باید برای حل مشکلات مردم کمر همت ببندد و در این خصوص رعایت اولویت ها مهم است.

امروز اولویت اول دولت،کنترل و مهار بیماری کرونا و واکسیناسیون سریع و گسترده و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

موفقیت دولت سیزدهم در گرو انتخاب مدیرانی با روحیه انقلابی، جهادی و مردمی و حرکت در مسیر عدالت با نگاه توانمندی ها و ظرفیت های داخل است.

انتصاب معاونین ، وزراء ،استانداران ، فرمانداران و مدیران ارشد و میانی باید بر مبنای شایسته سالاری صورت گیرد، به دور از سهم خواهی های جریانی،جناحی و قومیتی.

شکست سنگین و مفتضحانه آمریکا در افغانستان با هیچ یک از شکست های قبلی او قابل مقایسه نیست،این شکست عاقبت اشغال و اشغالگری است.

وادادگی و دلبستگی دولت های افغانستان در 40 سال گذشته به ابر قدرتها ، جز ویرانی ، فقر و نا امنی ارمغان دیگری نداشته است.

وقایع 20 سال اخیر افغانستان و شکست رسوای آمریکا نشان دیگر از افول قدرت آمریکا در جهان است.