امام جمعه رباط کریم: در ایران اسلامی، محدودیت های کرونایی نتوانست از گرمای محافل حسینی بکاهد

۱۴۰۰/۶/۴

امام جمعه رباط کریم: در ایران اسلامی، محدودیت های کرونایی نتوانست از گرمای محافل حسینی بکاهد/ دولت مردمی از جنس مردم است ، تافته ی جدا بافته نیست/ خفت و خواری و شکست امروز آمریکا در افغانستان عاقبت اشغال و اشغالگری است

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز عبادی،سیاسی این هفته اظهار داشت: در ایران اسلامی و ولایی، محدودیت های کرونایی نتوانست از گرمای محافل حسینی بکاهد و نشان داد که شور حسینی بعد از 1382 سال هنوز فروکش نکرده و این پیامی است به جهانیان که عشق و محبت به امام حسین(ع) در دل مومنان همواره شعله ور خواهد بود.

هیئات مذهبی با رعایت کامل و دقیق شیوه نامه های بهداشتی عزای حسینی را اقامه کردند و وزارت بهداشت و درمان میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات مذهبی را 80 درصد و در میان مردم 40 درصد اعلام کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تبریک هفته ی دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر گفت: لازمه ی موفقیت دولت سیزدهم انتخاب وزراء و مدیران با روحیه جهادی و انقلابی و مردمی و حرکت در مسیر عدالت و با نگاه به توانمندی ها و ظرفیت های داخل است.

رویکرد جهادی،انقلابی و مردمی بودن دولت باید در استانداری ها،ادارات کل و فرمانداری ها و ... بر مبنای شایسته سالاری امتداد داشته باشد.

ایشان با تقدیر از حضور رئیس محترم جمهور در داروخانه 29 فروردین و بخش کرونایی بیمارستان اظهار داشت: دولت مردمی از جنس مردم است ، تافته ی جدا بافته ای نیست.

اقدامی که در هفته قبل رئیس جمهور محترم داشتند(حضور در بیمارستان و داروخانه) آقای روحانی در طول 8 سال گذشته، یک بار انجام نداد.

خفت و خواری و شکست امروز آمریکا در افغانستان عاقبت اشغال و اشغالگری است.

فرار رسوای آمریکایی ها از افغانستان سرنوشت محتوم همه اشغالگران است.

آنچه امنیت و آرامش و ثبات را به افغانستان بر می گرداند تشکیل یک دولت وفاق ملی با مشارکت همه ی اقوام و جریان های افغانی و بر اساس رأی اکثریت مردم است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهان ثبات و آرامش افغانستان است و در این خصوص از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.