امام جمعه رباط کریم: مسئولان و دولتمردان تمام توان دولت، دستگاه ها و سازمانها را برای مهار کرونا بکا

۱۴۰۰/۶/۴

امام جمعه رباط کریم: مسئولان و دولتمردان تمام توان دولت، دستگاه ها و سازمانها را برای مهار کرونا بکار گیرند.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم،حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ماه محرم فرصت خوبی است تا مردم مخصوصاً نسل جوان و نوجوان ما با فرهنگ عاشورا و مبانی معرفتی عاشورا آشنا شوند و این رسالت خطبا و وعاظ و مسئولان هیئات حسینی را مضاعف می کند.

ایشان با تبریک 26 مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان سر افراز به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان ذخایر انقلاب،گنجینه های بجا مانده دوران دفاع مقدس و ترجمان ارزشهای حماسی جنگ تحمیلی هستند.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به طغیان بیماری کرونا گفت: طغیان بیماری کرونا و افزایش بی سابقه ی آن و بالا رفتن تعداد قربانیان و مبتلایان،مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است.

ایشان با اشاره به دستورات دهگانه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی برای مهار بیماری کرونا و اینکه مسئله اول و فوری کشور است خواستار پیگیری تمام توان و ظرفیت دولت و سازمانها برای مهار،کنترل و توقف این بیماری شد.

مسئولان و دولتمردان تمام توان خود را برای حفظ جان مردم بکار گیرند.

مسئولان مربوطه با فساد گسترده در نظام توزیع دارو بشدت برخورد کنند تا مایه عبرت فاسدان و مفسدان باشد.

دارو بصورت انحصاری در اختیار وزارت بهداشت و درمان و معاونت غذا و دارو است،چطور از بازار سیاه سر در می آورد؟

بخشی از مشکلات امروز بخاطر رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم و عادی انگاری وضعیت از سوی آنهاست.

در یک و نیم سال گذشته ملت ایران در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و یاری رساندن به آسیب دیدگان خوش درخشیدند و اوج احسان و ایثار خود را به نمایش گذاشتند.

خیرین و نیکوکاران،ائمه جماعات،هیئت امنای مساجد و بسیجیان پایگاه های مقاومت یک بار دیگر برای لبیک گویی به فراخوان رهبری معظم انقلاب به میدان بیایند.

قرارگاه رزمایش مواسات شهرستان مثل گذشته آماده ی اجرای دستورات نائب امام زمان (عج) است و با تمام توان به میدان می آید.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با انتقاد از وضعیت کیفیت نان،کم فروشی و افزایش خود سرانه قیمت آن خواستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شد.

ایشان ادامه دادند: متأسفانه برخی نانوایی ها نان بی کیفیت به مردم داده و خود سرانه اقدام به تعطیلی واحد و یا افزایش قیمت می کنند که نیاز به رسیدگی فوری دارد.

مدیران شهرستان تا آخرین روز خدمت باید با انگیزه و جدیت به مردم خدمت رسانی کنند.