امام جمعه رباط کریم رهبر معظم انقلاب اسلامی با تزریق واکسن ایرانی برای دنیا پیام اقتدار علمی فرستاد

۱۴۰۰/۴/۱۷

امام جمعه رباط کریم رهبر معظم انقلاب اسلامی با تزریق واکسن ایرانی برای دنیا پیام اقتدار علمی فرستاد. / پیروز انتخابات اخیر، ملت ایران و همه کسانی اند که به شور و هیجان انتخابات کمک کردند

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در خطبه های نماز جمعه ی این هفته با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه مبنی بر اینکه انتخابات 28 خرداد یک حماسه بود گفت: حقاً و انصافاً ملت ایران در عرصه ی تعیین سرنوشت حماسه ای بزرگ آفریدند.

ملت ایران علیرغم هجمه ی سنگین تبلیغاتی و تلاش مذبوحانه و دو ساله ی دشمنان،علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی و گلایه از عملکرد برخی مدیران و دولتمردان در وضعیت کرونایی ، با شکوه در پای صندوق های اخذ رأی حاضر شدند و برای اولین بار زمان رأی گیری تا ساعت 2 بامداد روز بعد تمدید شد،آیا این حماسه نیست؟

پیروز انتخابات اخیر، ملت ایران و همه کسانی اند که به شور و هیجان انتخابات کمک کردند و بازنده این انتخابات دشمنان ملت ایرانند که بر طبل تحریم انتخابات کوبیدند و هشتک نه به انتخابات و رأی بی رأی، راه انداختند که ملت ایران با مشارکت بالای خود به همه ی آنها تو دهنی محکمی زدند.

خطیب جمعه رباط کریم اقدام ارزشمند رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در تزریق واکسن ایرانی کووبرکت را پاسداشت و تقدیر عملی از کار دانشمندان جوان کشور دانست و گفت: این موفقیت و افتخار بزرگی بود که دانشمندان جوان ایران زمین بدست آوردند و امروز ایران اسلامی در زمره ی شش کشور برتر جهان در ساخت واکسن کروناست.

حضرت آقا با تزریق واکسن ایرانی برای دنیا پیام اقتدار علمی فرستاد که نشان می دهد جمهوری اسلامی ایران جزو شش کشور برتر جهان در این عرصه است.

این اقدام ارزشمند در سطح ملی و داخلی کشور پیام اعتماد به نفس و خود باوری ملی را به همراه داشت و یک بار دیگر شعار ما می توانیم را تحقق بخشید.

امام جمعه رباط کریم در ادامه به سالگرد یکی از جنایات آمریکا در حق ملت ایران اشاره کرد و گفت: بدون شک یکی از اسناد بزرگ جنایت آمریکا در حق ملت ایران سرنگونی هواپیمای مسافر بری ایران و شهادت 290 مسافرو خدمه آن است.

این اقدام زشت (سرنگونی هواپیمای مسافر بری ایران بر فراز آسمانهای خلیج فارس) نقطه ی سیاهی است که روی سردمداران آمریکا را تا ابد سیاه کرده است.

آمریکایی که خود را مدافع انحصاری حقوق بشر در دنیا می داند و حقوق بشر را به ابزاری برای ایجاد فشار بر دیگر کشور ها قرار داده ، خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است، هم در داخل کشور خود و هم در سطح جهان.