امام جمعه رباط کریم: کسانی که می گویند در انتخابات شرکت نکنید،دلسوز ملت نیستند

۱۴۰۰/۳/۹

امام جمعه رباط کریم: کسانی که همنوای با آمریکا و اسرائیل می گویند در انتخابات شرکت نکنید،دلسوز ملت و کشور نیستند / مردم این بار هم در 28 خرداد ماه با حضور پر شورخود در پای صندوق های اخذ رأی دشمن را مأیوس و شکست خواهند داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه ی این هفته با اشاره به وظیفه قانونی شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزد های ریاست جمهوری اظهار داشت: شورای نگهبان با دقت و شجاعت و بدون ملاحظه افراد به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمود که جای تقدیر دارد.

برخی با اصل نهاد شورای نگهبان که جلوی انحراف در انقلاب و نظام اسلامی را می گیرد مخالفند و از این فرصت برای انتقام گرفتن و عقده گشایی علیه شورای نگهبان استفاده می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند.

ایشان با اشاره به بیانات دیروز رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در ارتباط با اهمیت مشارکت حد اکثری در انتخابات 28 خرداد گفت: ملت ایران ، ملتی دشمن شناس و لحظه شناس است. همانگونه که در 42 سال گذشته اجازه نداده دشمنان به اهدافشان برسند این بار هم در 28 خرداد ماه با حضور پر شور و نشاط خود در پای صندوق های اخذ رأی دشمن را مأیوس و شکست خواهند داد.

آنکسانی که همنوای با آمریکا و اسرائیل می گویند در انتخابات شرکت نکنید فایده ای ندارد،دلسوز ملت و کشور نیستند.دلشان به حال این مردمی که هزار و یک مشکل دارند نمی سوزد،آنها به فکر خود و اطرافیانشان هستند.

ایشان با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت در نبرد 12 روزه با اشغالگران صهیونیست ،برگزاری انتخابات در سوریه،علیرغم میل آمریکا و اسرائیل را پیروزی ملت سوریه و جبهه مقاومت دانست و گفت: اینکه علیرغم خواست آمریکا و اسرائیل ما امروز شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه هستیم و بشار اسد با 95% آرا بعنوان رئیس جمهور انتخاب شد،یک پیروزی بزرگ و شکست سنگین برای آمریکاست.