امام جمعه رباط کریم: آشفته بازار شب عید نتیجه ی ناکار آمدی برخی مسئولان و دولتمردان است

۱۴۰۰/۱/۱۴

امام جمعه رباط کریم: آشفته بازار شب عید نتیجه ی ناکار آمدی برخی مسئولان و دولتمردان است

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم ،حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم شهرستان در خطبه های نماز عبادی،سیاسی جمعه این هفته با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه بویژه میلاد مبارک امام سجاد(ع) و عید باستانی نوروز اظهار امید واری کرد که سال آینده سالی خوب و سرشار از موفقیت و پیروزی برای ملت ایران و شکست دشمنانش باشد.

سال 99 سال سخت و پر محنتی برای مردم ما بود و شیوع و گسترش ویروس کرونا و تورم لجام گسیخته و گرانی ها و افزایش سرسام آور قیمت کالاها و خدمات،حقیقتاً برای مردم ایجاد مشکل نمود.

آشفته بازار شب عید نتیجه ی ناکار آمدی برخی مسئولان و دولتمردان است،چون به اعتراف خودشان کالاهای ضروری مورد نیاز مردم بقدر کافی وجود دارد ولی این ها توان مدیریت بر بازار را ندارند.

عدم نظارت، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده که خیلی از شهروندان در شب عید شرمنده زن و فرزندانشان هستند.

در حالیکه آمریکا و کشور های اروپایی در مدیریت بحران کرونا نمره مردودی گرفتند و رکورد دار تلفات کرونایی در جهان هستند،جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم های ظالمانه داروئی در کنترل ، پیشگیری و درمان بیماری کرونا موفق عمل نموده است.

در این سال ملت ایران در لبیک گویی به دعوت رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه خوش درخشیدند و گروه های جهادی،بسیج،مساجد،هیئات و اقشار مختلف مردم جلوه های بی نظیر از محبت و ایثار را خلق کردند.

باید از ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در یک سال گذشته جان خود را در کف دست گرفتند تا جان بیماران را نجات دهند،قدردانی کنیم.

ایشان با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت در ایران اشاره کرد و گفت: در 29 اسفند سال 1329 حماسه ای تاریخی و بیاد ماندنی توسط ملت مسلمان ایران به رهبری روحانیت شیعه رخ داد که به ملی شدن صنعت نفت در ایران و کوتاه شدن دست صلح استعمارگران بویژه استعمار پیر انگلستان از منابع ثروت ایران شد.

در این حماسه تاریخی نقش آیت الله کاشانی بی بدیل است.او هرگونه تلاش برای ملی شدن صنعت نفت در ایران را تکلیف دینی و ملی دانست.

ملت ایران ثابت کرده که هرگاه اراده کند ،اراده اش را عملی می کند. امروز ملت ایران اراده کرده روی پای خود بایستد،در برابر زور گویی ها و باج خواهی های آمریکا بایستد و کشور را به پیش ببرد،همانگونه که در این 42 سال گذشته آمریکا نتوانسته هیچ غلطی بکند از این به بعد هم نمی تواند.

این تحریم ها در اعمال فشار های دشمنان بر اراده ملت ایران کوچکترین خللی ایجاد نخواهد کرد.

جمعه 29-12-99