امام جمعه رباط کریم: شلیک 14 راکت به پایگاه عین الاسد بار دیگر آمریکا را تحقیر و بی آبرو کرد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

امام جمعه رباط کریم: شلیک 14 راکت به پایگاه عین الاسد بار دیگر آمریکا را تحقیر و بی آبرو کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی جمعه ی این هفته با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی ابن جعفر(ع) با اشاره به هفته منابع طبیعی، آبخیزداری و روز درختکاری گفت: روند تخریب محیط زیست در کشور روند نا مناسب و خطرناکی است که اگر مسئولان در این رابطه اقدام جدی انجام ندهند کشور با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

امروز جامعه ما نیازمند توجه جدی به مسائل زیست محیطی از جمله حفظ باغات،درختان و توسعه ی فضای سبز اطراف شهرهاست.

امروز با صنعتی شدن جوامع بشری،درختان نقش مهم تری در زندگی بشر ایفا می کنند. ایجاد جنگل ها و توسعه فضای سبز شهر های بزرگ بمنزله ی تأسیس کارخانجات تولید اکسیژن می ماند.

بدلیل فعالیت کارخانجات مختلف صنعتی و ازدیاد وسایل نقلیه عمومی و خصوصی و فعالیت روزانه ی آنها، آلاینده ها و گاز های مهلک و خطر ناکی نظیر دی اکسید کربن سلامت شهروندان را تهدید می کند.

در چنین شرایطی مسئله درخت و درختکاری راه حل مناسبی برای مبارزه با آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام "ره" گفت: این نهاد در عرصه خدمت رسانی به طبقات محروم،موفق عمل کرده و با حمایت های هدفمند خود توانسته بسیاری از مددجویان را توانمند ،خود کفا و بی نیاز نماید.

ایشان در آستانه عید ملی و باستانی نوروز خواستار کمک به خانواده های محروم و مستمند شد و گفت: سنت نیک جشن عاطفه ها فرصتی است تا ما به وظیفه انسانی و شرعی خود عمل کرده و مشارکت و نوع دوستی خود را به منصه ی ظهور برسانیم.

ملت ایران ملتی نوع دوست و پر عاطفه اند،قطعاً در این ایام فقرا و محرومان را از یاد نخواهند برد.

خطیب جمعه شهرستان در ادامه با اشاره به حمله ی نظامی اخیر آمریکا به حشد الشعبی عراق اظهار داشت: حضور آمریکا در عراق غیر قانونی است،حضور آمریکا در سوریه غیر قانونی است.

حضور نظامی آمریکا در سوریه با توجه به مخالفت های مکرر دولت قانونی این کشور،اقدامی غیر قانونی و بر خلاف موازین بین المللی و نقض آشکار حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه است.

آمریکا دیر یا زود باید از عراق و سوریه و از کل منطقه اخراج شود و چنین حملاتی جلوی این خروج را نخواهد گرفت.

جریان مقاومت بزودی آمریکا را از کل منطقه بیرون خواهد کرد.

شلیک 14 راکت به پایگاه عین الاسد بار دیگر آمریکا را در عین الاسد تحقیر و بی آبرو کرد.

ملت عراق تصمیم به اخراج نیروهای اشغالگر آمریکایی از کشورشان گرفته اند و به هیچ وجه از پای نمی نشینند تا آمریکایی ها را از کشورشان بیرون کنند. یقیناً در آینده ای نه چندان دور این کار انجام خواهد شد.

جمعه 15 اسفند 99