امام جمعه رباط کریم؛ آمریکا و اروپا بدانند پیمان شکنی، بدون هزینه نیست

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

امام جمعه رباط کریم؛ آمریکا و اروپا بدانند پیمان شکنی، بدون هزینه نیست / ملت ایران اجازه نخواهد داد که منافع ملّیش دستمایه شیادی های آنها قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم ،امام جمعه محترم شهرستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز میلاد مبارک مولا امیرالمومنین علی(ع) گفت: شخصیت آن حضرت مستجمع همه خصائص و ویژگی های الهی و معنوی است.

تنها مولود کعبه ،تربیت یافته ی دامان پیامبر ، اولین مسلمان، شجاع ترین مجاهد فی سبیل الله،همیار و همراه پیامبر اسلام در تبلیغ دین، مومن حقیقی،عابد متقی،عادل دادگستر، این ها بخشی از دریای بی کران اوصاف امیرالمومنین علی (ع) هستند که از آنحضرت ، بعد از پیامبر اسلام شخصیتی بی نظیر و بی مانند می سازد .

ایشان با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری(س) گفت: او بانویی بود که در لحظات دشوار قد بر افراشت و پرچم حق طلبی عاشورائیان را تا بلندای تاریخ به اهتزاز در آورد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با توجه به عدم برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بدلیل ویروس کرونا همگان را به عمل به توصیه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در ایام البیض این ماه دعوت نمود.

خطیب جمعه رباط کریم توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از سوی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به عدم اجرای تعهدات برجامی آمریکا و اروپا دانست و گفت: آمریکا و اروپا بدانند پیمان شکنی بدون هزینه نیست،ملت ایران اجازه نخواهد داد که منافع ملّیش دستمایه شیادی های آنها قرار گیرد.

ایران اسلامی زیر بار زور نمی رود و به آمریکا و اروپا باج نخواهد داد و مصمم به دفاع از حقوق خود می باشد.

مقاومت و ایستادگی جواب داده و جواب می دهد،این مسیر درستی است. نشانه درستی آن به دست و پا افتادن غرب در دادن امتیازات محدود و مجوز گرفتن کره جنوبی برای تسویه بدهی اش به ایران است.

آمریکا و اروپا بدانند این آغاز راه است. ایران اسلامی دیگر نه خریدار وعده های بی تضمین است و نه مشتاق مشوق های بی خاصیت ، لغو همه ی تحریم ها توسط آمریکا و راستی آزمایی توسط ایران فقط در این صورت است که جمهوری اسلامی به تعهدات برجامی اش برمی گردد.

ایشان با اشاره به بیانات اخیر رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید یک صدای واحد از جمهوری اسلامی شنیده شود.

دولت باید قانون اساسی مجلس را بدون کم و کاست اجرا کند،نباید قانون مجلس را با تفسیر خود اجرا نمود.


جمعه ۸ اسفند ماه ۹۹

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم