امام جمعه رباط کریم: ملت غیرتمند ایران اسلامی به آمریکا و اروپا باج نخواهد داد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

امام جمعه رباط کریم: ملت غیرتمند ایران اسلامی به آمریکا و اروپا باج نخواهد داد و در برابر زیاده خواهی های آنها خواهد ایستاد و از حقوق خود دفاع خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی و دشمن شکن جمعه ی این هفته با تبریک اعیاد خجسته ی رجبیه و بهروه مندی از فیوضات و برکات این ماه عزیزگفت: افراد بیدار و هوشیار بهنگام فرا رسیدن ایام پر برکت سال، چون ماه های رجب،شعبان و رمضان،روح و روان وخود را جانی دوباره می بخشند و با تزکیه نفس و اصلاح قلب خود را هرچه بیشتر به معبودشان نزدیکتر می کنند.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به نزدیک شدن سوم اسفند و پایان مهلت قانونی برای لغو تحریم ها از سوی آمریکا و اروپا گفت: ملت غیرتمند ایران اسلامی به آمریکا و اروپا باج نخواهد داد و در برابر زیاده خواهی های آنها خواهد ایستاد و از حقوق خود دفاع خواهد کرد.

آمریکایی ها و اروپایی ها بدانند دوران دادن امتیازات نقد و یکطرفه به پایان رسیده است.اگر تا پنجم اسفند تحریم های مالی،بانکی و نفتی ایران برداشته نشود،جمهوری اسلامی اجرای داوطلبانه ی پروتکل الحاقی را متوقف خواهد کرد.

ایشان با اشاره به فتوای صریح و روشن رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی که تولید و ساخت سلاح هسته ای و کشتار جمعی حرام است اظهار داشت: مسئولان به گونه ای سخن نگویند که بهانه به دست دشمنان بدهند،ایجاد تردید نسبت به صلح آمیز بودن فن آوری هسته ای درست نیست.

مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات یک ضرورت و نیاز همیشگی کشور است.

اصل پیروزی انقلاب اسلامی با نقش آفرینی مردم صورت گرفته و تداوم 42 ساله آن هم با نقش آفرینی مردم صورت پذیرفته است.

در طول 42 سال گذشته مردم مومن و دشمن شناس ایران علیرغم میل دشمنان با حضور گسترده و پر شور و نشاط خود در انتخابات ها، امنیت کشور را تضمین و بد خواهان را مأیوس نموده اند.

حضور گسترده و حد اکثری مردم در انتخابات در درجه اول اهمیت و انتخاب درست در درجه دوم است.

مردم در انتخابات آینده هم باید مشارکت حد اکثرداشته باشند و همه با انتخاب درست به پیشرفت کشور کمک کنند.

مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی احساسی عمل نکنند،افراد مومن،با تقوا،پاکدست،با روحیه جهادی،شجاع و ولایتمدار را انتخاب کنند که بعداً از انتخاب خود پشیمان نشوند.