امام جمعه رباط کریم: عامل اصلی شکست آمریکا با ملت ایران خطاهای محاسباتی است.

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

امام جمعه رباط کریم: عامل اصلی شکست آمریکا و استکبار جهانی در مصاف 42 ساله با ملت ایران خطاهای محاسباتی است.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز با شکوه جمعه این هفته با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رجب المرجب و میلاد مبارک امام باقر(ع) بر اغتنام فرصت های این ماه عزیز تأکید نموده و اظهار داشتند: ماه رجب فرصت ها و موقعیت های کمیاب و گرانقدری را برای زدودن زنگار های معاصی از آئینه روح و پیمودن مراحل و منازل تقوا و عرفان فراهم می آورد.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به بیانات اخیر رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی گفت:عامل اصلی شکست آمریکا و استکبار جهانی در مصاف 42 ساله با ملت ایران خطاهای محاسباتی است.

آمریکا شناخت صحیحی از اسلام ، فرهنگ عاشورا و فرهنگ جهاد و شهادت ندارد،شناخت درستی از ملت ایران نداشته و ندارد و دلیل اینکه همیشه در محاسباتش در مورد انقلاب اسلامی خطا می کند همین است.

امام جمعه شهرستان رباط کریم موضع رسمی نظام جمهوری اسلامی در مسئله ی برجام را لغو همه تحریم ها توسط آمریکا ، راستی آزمایی توسط ایران و آنگاه باز گشت به تعهدات برجامی دانست و گفت: وقتی رهبری معظم انقلاب سخن قطعی نظام را بعنوان موضع انقلابی،صریح و شفاف اعلام می کند تمامی مسئولان کشور باید همان موضع واحد را اتخاذ کنند و از هرگونه شائبه و تردید در افکار عمومی جلوگیری کنند.

اعلام برگشت سریع ایران به برجام از سوی برخی مسئولان،خلاف مواضع رهبری معظم درباره ی عجله نداشتن برای برگشت به برجام است.