نتیجه مهّم مذاکرات؛ زانو زدن دشمن در مقابل ملّت ایران

۱۳۹۴/۵/۱۰

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر رشیدزاده ، امام جمعه موقّت شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز عبادی یاسی جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره) با حضور پرشور و گستردهنمازگزاران برگزار شد.، مردم را به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه سفارش کردند. رعایت تقوا مانند یک سدّ ی محکم در مقابل گناهان انسان می شود و در روز قیامت راه بهشت را نشان می دهد.
وی به سالروز وفات سیّدالکریم(ع) حضرت عبدالعظیم حسنی اشاره کرد و نمازگزاران را با توجّه به نزدیگ شهر ری، به زیارت حضزت سفارش نمود زیرا فضیلت زیارت این شخصیّت بزرگ برابر با زیارت قبر امام حسین(ع) در کربلا می باشد.
امام جمعه موقت رباط کریم با اشاره به پرونده مذاکرات هسته ای بیان نمودند، مذاکرات هسته ای چندین دستاورد خوبی برای نظام داشته ، که به چند مورد از ان اشاره می کنیم :
دستاورد اوّل : ایران در مقابل 6 کشور قدرتمند جهان که به هیچ کشوری باج نمی دهند، ایستادگی کرد و آنها در مقابل عظمت ما زانو زدند.
دوّمین دستاورد : اعتبار ایران در نزد کشورهای جهان افزایش یافت.
سومین دستاورد ؛ سرخورده شدن بعضی از دشمنان قسم خورده مانند : اسرائیل و . . .
چهارمین دستاورد ؛ مخدوش شدن هیبت استکباری کشورهای مستکبر که در این 23 سال هدفشان نابودی کشور ما بود، با پیروزی ملت ایران، چراغ امیدی در دل مظلومان و مستضعفان روشن و دلگرم شدند و فهمیدند که کشوری هست که در مقابل زورگویان ایستادگی و مقاومت کند.ثمره ی ایستادگی در مقابل دشمن، زانو زدن دشمن در مقابل ملّت مقاوم است.
غنی سازی کشور ما را به رسمیّت شناختند، در حالیکه که اساساً راضی به غنی سازی ایران نبودند.
رشیدزاده در ادامه با توجّه به سالروز حقوق بشر اظهار کرد : هیچی دینی مانند دین اسلام نسبت به حقوق بشر اهمیّت و تذکّر نداده است. همانطور که امام صادق (ع) فرمود : هیچ وقت گناه کار را مذمّت نکنید چه بساء که گناه کار توبه کرده باشد.کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند کجا هستند که ببینند مردم مظلوم یمن چه عذابی می کشند. تا الان حدود 400 هزار نفر کشته و 11 هزار نفر زخمی شده اند. هواپیماهای آمریکایی با دلارهای سعودی مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشند.
امام جمعه موقت فرمود؛ آل سعود خود را خادم الحرمین می نامند ولی آنان خائن الحرمین می باشند.
در پایان آل سعود را به آل سقوط تعبیر کرد و گفت : در آینده ای نه چندان دور، دولت آل سعود، سقوط خواهد کرد.