امام جمعه رباط کریم: موضع رسمی نظام،برداشته شدن تحریم هاست

۱۳۹۹/۱۲/۴

امام جمعه رباط کریم: موضع رسمی نظام،برداشته شدن تحریم هاست / اگر تحریم ها برداشته نشود بازگشت آمریکا به برجام فایده ای ندارد

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ایام الله دهه فجر،چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه ی دشمنی ها، خباثت ها و نیرنگ های دشمنان، 42 ساله شد و روز به روز قوی تر ، قدرتمند تر و آبدیده تر می شود، در حالیکه آمریکا روز به روز ضعیف و ضعیف تر شده است.

اقتدار روز افزون جمهوری اسلامی، امروز دشمنان را به وحشت انداخته و خواب راحت را از آنها گرفته است.

رمز دوام انقلاب اسلامی برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است. پشتوانه اصلی نظام ،مردم هستند،مردمی که 42 سال است برای دفاع از آن همانند کوه ثابت و استوار ایستاده اند.

ایشان عامل دیگر پیروزی و تداوم انقلاب را رهبری الهی،حکیمانه و پیامبر گونه حضرت امام راحل و خلف صالح او رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی دانستند و گفتند: به اعتراف دشمنان،رهبری خردمندانه و هوشمندانه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در 30 سال گذشته دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام نموده است.

خطیب جمعه رباط کریم با تأکید بر اینکه بایدن با ترامپ فرقی ندارد گفت: امروز بایدن و تیم جدید او، همان زیاده خواهی های ترامپ و پمپئو را تکرار می کنند که برجام ناقص است و باید با دائمی کردن محدودیت های هسته ای ایران و ضمیمه کردن توان موشکی و قدرت منطقه ای ایران این توافق تکمیل شود.
موضع رسمس نظام اسلامی همان فرموده رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی است که ما برای بازگشت آمریکا به برجام اصرار و عجله ای نداریم،مسئله اصلی در برجام رفع همه ی تحریم هاست.

اگر تحریم ها برداشته نشود بازگشت آمریکا به برجام فایده ای ندارد بلکه به ضرر ماست.

موضع رسمی نظام این است که اول باید همه ی تحریم ها برداشته شود بعد آمریکا به برجام برگردد.

هیچ مسئولی حق ندارد به گونه ای سخن بگوید که دشمنان برداشت چند صدایی از داخل کشور داشته باشند.

پیشنهاد وزیر امور خارجه درباره مکانیسم هماهنگ سازی و همزمانی ایران و آمریکا جهت اجرای تعهدات، موضع رسمی نظام نیست.

هیچکس حق ندارد پیام ضعف به دشمنان ارسال کند و موجب گستاخی و جسارت آنها شود.