امام جمعه رباط کریم: بایدن با ترامپ فرقی ندارد،هر دو بدنبال تحریم بیشتر ملت ایرانند

۱۳۹۹/۱۱/۶

امام جمعه رباط کریم: بایدن با ترامپ فرقی ندارد،هر دو بدنبال تحریم بیشتر ملت ایرانند / عده ای بدنبال برهم زدن امنیت و آرامش در شهر هستند که توصیه می کنیم دست از حاشیه سازی بردارند و بفکر حل مشکلات باشند.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در خطبه های وحدت آفرین نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا گفت: استقلال،امنیت و آزادی این کشور مرهون از خود گذشتگی مادران و همسران شهداست و همه باید برای حفظ این استقلال و امنیت تلاش کنیم.

مادران و همسران شهدا نقش تأثیر گذاری در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند. با وجود چنین مادرانی،فرزندان صالح و شجاعی تربیت شده و از جان خود برای حفظ اسلام ، آب و خاک و ناموس گذشتند.

قدر دانی از مادران و همسران شهدا،قدر دانی از شهداست.

ایشان در ادامه با تقدیر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی در برگزاری رزمایش های ۲۰ روز گذشته گفت: این رزمایش ها ، آمادگی نیرو های مسلح در تمامی ابعاد زمینی،هوایی و دریایی برای حراست و حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی را به رخ دنیا کشید که اگر دشمن قصد سوئی داشته باشد با پاسخ قاطع ، کوبنده و پشیمان کننده نیرو های قدرتمند مسلح روبرو خواهد شد.

شلیک رگباری موشک های بالستیک با برد ۱۸۰۰ کیلومتر ، برگ ذرین دیگری از افتخارات موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی است.

امروز بحمد الله جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر دفاعی و موشکی منطقه است و همین قدرت برتر خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: اصول سیاست خارجی آمریکا ثابت و تغییر ناپذیر است.آمدن و رفتن افراد بعنوان رئیس جمهور در سیاست خارجی این کشور تأثیری ندارد.

بایدن با ترامپ فرقی ندارد. هر دو بدنبال تحریم بیشتر ملت ایرانند،منتها ترامپ با خروج از برجام و این یکی با برگشت به برجام.

بایدن همانند ترامپ بدنبال تحمیل برجام موشکی و منطقه ای به جمهوری اسلامی است و با صراحت خواستار کاهش قدرت موشکی و دفاعی و نفوذ منطقه ای ایران است.

برجام زمانی زنده است که تحریم ها را بردارد،با وجود همه ی تحریم ها برجام نه زنده است،نه سر حال.

در سایه وحدت ، اتحاد و آرامش خدمت رسانی به مردم امکان پذیر است.

کسانیکه دنبال اختلاف و ایجاد تنش در شهر هستند در شعار خدمت رسانی به مردم صادق نیستند.

مدیران و مسئولان ، افراد پاکدست،مومن و دلسوز را در مسند های مدیریت بگمارند. مردم هم با چشم باز رأی بدهند،افرادی مومن،با تقوا و دلسوز و خدوم را انتخاب کنند تا پیشرفت و توسعه شهر را شاهد باشیم.

ایشان با تأکید بر فصل الخطاب بودن قانون گفت: عده ای بدنبال برهم زدن امنیت و آرامش در شهر هستند که توصیه می کنیم در رفتار خود تجدید نظر کرده،دست از حاشیه سازی بردارند و بفکر حل مشکلات باشند.

ایشان با اشاره به اینکه همیشه از مدیران حمایت کرده تا بتوانند به مردم خدمت کنند گفت: هیچگاه از شخص، حمایت نکرده و نمی کنیم ولی در قبال شهر و منافع شهر هم احساس مسئولیت می کنیم.

جمعه ۳ بهمن ماه ۹۹

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "