امام جمعه رباط کریم: دهه فجر،فرصتی مناسب برای معرفی دست آورد های انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

امام جمعه رباط کریم: دهه فجر،فرصتی مناسب برای معرفی دست آورد های انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه شهرستان در جلسه ستاد هماهنگی مراسم دهه فجر شهرستان رباط کریم اظهار داشت: ملت ایران با یکپارچگی،دست غارتگر اجانب و بیگانگان بخصوص آمریکا و اسرائیل را از کشور کوتاه کرد.

ایشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توانست حکومت دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را در کشور ساقط کند،افزود: انقلاب اسلامی ایران توانست طومار حکومت های سلطنتی را درهم بپیچد و امروز به عنوان یک الگوی موفق در دنیا مطرح شود.

امام جمعه رباط کریم خاطر نشان کرد: در این ایام باید از فرصت های موجود بهترین استفاده را ببریم تا نسل جوان و نوجوان که دوران انقلاب را درک نکرده است، با دستاورد های انقلاب،امام و رهبری بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تأکید بر ضرورت بازگو کردن دستاورد های انقلاب برای نسل جوان یاد آور شد: امروز به برکت سختکوشیهای ملت ایران، این انقلاب و نظام به این عظمت و سر بلندی رسیده است.

ایشان در پایان اشاره کردند: رسالت اصلی ما در همه ایام سال بویژه ایام پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر این است که نسل جوان و نوجوان را با عظمت انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کار بزرگی که امام راحل با همراهی ملت انجام داد آشنا کنیم.

در ادامه آقای ملکشاهی فرماندار محترم به فعالیت 22 کارگروه در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره کردند که مقرر گردید کارگروه ها گزارش برنامه های خود را به دبیر خانه ستاد ایام دهه فجر تحویل نمایند.