امام جمعه رباط کریم: آمریکایی ها و اروپایی ها بدانند،دوران دادن امتیاز یکطرفه گذشته است

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

امام جمعه رباط کریم: آمریکایی ها و اروپایی ها بدانند،دوران دادن امتیاز یکطرفه گذشته است/ باید همه ی فعالیت های هسته ای به قبل از برجام برگردد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت قیام خونین مردم متدین قم گفت: این قیام در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس مرجعیت و حضرت امام راحل"ره" بوجود آمد.

بدنبال اهانت رژیم طاغوت به ساحت مرجعیت و حضرت امام بود که خشم مقدس ملت ایران از جمله مردم قم آغاز شد که دیگر فروکش نکرد تا به پیروزی انقلاب اسلامی دربهمن ۵۷ منجر شد.

وجه مشترک قیام ۱۹ دی ۵۶ و قیام ۹ دی ۸۸ این است که منشاء این دو حرکت،بصیرت بالای ملت مسلمان ایران است که در هر دو مقطع در مقابل فتنه گران ایستادند و آنها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در رابطه با آغاز تولید اورانیوم با غنای ۲۰% که بر اساس مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی صورت گرفته، اظهار داشت: این اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی یک اقدام انقلابی و در راستای دفاع از حقوق ملت ایران بود.

آمریکا و اروپائیها بدانند ، دوران دادن امتیاز یکطرفه گذشته است. ملت غیرتمند ایران اسلامی تصمیم گرفته برای احقاق حق مسلم خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای مقابل زور گویی و باج خواهی آنها بایستد.

باید همه ی فعالیت های هسته ای به قبل از برجام برگردد و فعالیت های هسته ای از سر گرفته شود.فقط در صورت رفع تحریم ها جمهوری اسلامی به تعهداتش برگردد.

رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی فرمودند: تعهد در برابر تعهد .
مطالبه ی منطقی و عقلانی ما،رفع تحریم هاست ، حالا آمریکا می خواهد به برجام برگردد یا برنگردد.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم به حوادث اخیر انتخاباتی آمریکا اشاره کرد و گفت: لازمه دموکراسی و مردم سالاری ،انتقال مسالمت آمیز قدرت و پذیرش نتیجه ی انتخابات است ولی در آمریکا،انتقال قدرت به شکل خونین قراراست اتفاق بیافتد.

آنچه این روزها در شهر های مختلف آمریکا اتفاق می افتد چهره ی بدون نقاب آمریکا و واقعیت لیبرال دموکراسی غرب است.

حال و روز امروز آمریکا و نظام لیبرال دموکراسی غرب این است،حکومت نظامی در واشنگتن و بقیه ی شهرها کشت و کشتار مردم،این تیر خلاصی به دموکراسی غرب است.

ایشان با اشاره به سخنان امروز حضرت آقا اظهار داشت: در حالیکه ارزش های آمریکایی مورد تمسخر دنیا قرار گرفته و بچالش کشیده شده و چهره ی بدون روتوش آمریکا عیان شده،عده ای در داخل هنوز به آمریکا امید دارند و آمریکا را قبله آمال و آرزو های خود می دانند.

امام جمعه رباط کریم در ادامه ارتحال حکیم مجاهد و انقلابی حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی را ضایعه ای بزرگ دانست و ضمن تسلیت این مصیبت گفت: ایشان در دوران مبارزات علیه طاغوت،نقش برجسته ای داشت و در طول ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با شجاعت و صراحت در مقابل انحرافات ایستاد و از حقانیت نظام و ولایت فقیه جانانه دفاع کرد.

خطیب جمعه شهرستان در خاتمه اربعین شهادت دانشمند برجسته کشورمان شهید دکتر فخری زاده و اولین سالگرد شهادت شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت.

جمعه ۱۹ دیماه ۹۹
مصلای بزرگ امام خمینی " ره "