امام جمعه رباط کریم؛ دشمنان بدانند با شهادت حاج قاسم سلیمانی پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخوا

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

امام جمعه رباط کریم؛ دشمنان بدانند با شهادت حاج قاسم سلیمانی پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخواهد افتاد

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه رباط کریم در خطبه های نماز عبادی،سیاسی و دشمن شکن این هفته شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه ،شهادت جانسوز حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)گفت: این بانوی بزرگ از هر نظر یک الگوی بی نظیر، نه تنها برای بانوان بلکه کل بشریت است.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه با گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نقش شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پیروزی های بزرگ جبهه ی مقاومت،نابودی داعش و دیگر گروه های تکفیری، تروریستی بر کسی پوشیده نیست.

دشمنان بدانند با شهادت حاج قاسم سلیمانی پرچم مقدس مبارزه با آمریکا بر زمین نخواهد افتاد و راه او با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

سردار شهید سلیمانی حق بزرگی بر ملت ایران و امت اسلامی دارد،امنیت و آرامش امروز ما در ایران ، در عراق،سوریه و ... مرهون رشادت و شجاعت ایشان و دیگر شهدای مدافع حرم است.

ایشان با اشاره به وداع میلیونی و کم نظیر دو ملت ایران و عراق با پیکر این شهید و همرزمانش اظهار داشت: خون بناحق ریخته شده سردار سلیمانی قیامتی در ایران،عراق و در میان ملت های منطقه بوجود آورد.

امام جمعه رباط کریم گفت: قطعا ملت ایران و امت اسلامی از آمران و مباشران شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی انتقامی سخت خواهند گرفت و خواب راحت را از آنها خواهند ربود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی خبر های حاکی از تحرکات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را ترس و وحشت آنها از سیلی سخت ایران در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این جنگ روانی و بازی رسانه ای با هدف فضا سازی برای جلوگیری از سیلی سخت ایران است.

جمعه ۱۲ دیماه ۹۹
مصلای بزرگ امام خمینی "ره"