حسن ترابی امام جمعه رباط کریم:برای حل مشکلات کشور باید به توانمندی های داخل کشور تکیه کنیم

۱۳۹۹/۷/۱۲

برای حل مشکلات کشور باید به توانمندی های داخل کشور تکیه کنیم / منتظر نتیجه انتخابات آمریکا بودن آدرس اشتباه دادن است.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه ، امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت اربعین شهادت مظلومانه سید الشهدا(ع) و خاندان و اصحاب آنحضرت گفت: میلیونها عاشق و دلداه ی حسینی علاقه داشتند این روز ها در راهپیمایی عظیم اربعین و در کربلای معلی حضور داشته باشند،ولی بخاطر بیماری اخیر از این سعادت، امسال محرومند.

ایشان با اشاره به فرمایشات رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه همه باید تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشند اظهار داشت: شیعه تابع ولایت است،شیعه یعنی تبعیت از ولی امر،امسال همانگونه که ولی امر مسلمین فرمودند در روز اربعین از خانه به ساحت مقدس امام حسین(ع) اظهار ارادت می کنیم و به آنحضرت شکوه خواهیم کرد.

خطیب جمعه رباط کریم با تبریک هفته نیروی انتظامی از ایثار و فدا کاری و خدمات شبانه روزی این پاسداران امنیت تقدیر نمود و گفت: ایجاد ،حفظ و ارتقاء امنیت وظیفه حاکمیت است،مردم حق دارند در کمال امنیت و آرامش زندگی کنند ولذا رسالت دستگاه های امنیتی و انتظامی بسیار سنگین است.

وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت اجتماعی است یعنی مردم در جامعه،در محیط کار و زندگی خود احساس امنیت کنند،احساس نا امنی نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه اولین مناظره دو کاندیدای نهایی ریاست جمهوری آمریکا را مایه ی بی آبرویی و خجالت آور دانست و گفت: این مناظره چکیده ی نظام لیبرالیستی و بر آمده از فرهنگ آمریکاست.

آنچه جهانیان در این مناظره دیدند چهره ی واقعی و بدون نقاب آمریکا بود.

اصول سیاست خارجی آمریکا که توسط هیأت حاکمه ی صهیونیست اتخاذ می شود ثابت و تغییر ناپذیر است و با آمدن و رفتن فردی بعنوان رئیس جمهور تغییر نمی کند.

یکی از اصول سیاست خارجی آمریکا حمایت صد در صدی از رژیم غاصب صهیونیستی و دشمنی با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است، حالا رئیس جمهور ، جمهوریخواه باشد یا دموکرات فرقی نمی کند.

بعضی ها در داخل مدتی است مطرح می کنند که برای ایران ترامپ جمهوریخواه بهتر است یا بایدن دموکرات،پاسخ این است : سگ زرد برادر شغال است.
در طول 41 سال گذشته در همه ی ادوار ریاست جمهوری آمریکا،آنها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و توطئه کرده اند و فرقی بین جمهوریخواه و دموکرات وجود نداشته است. ازین به بعد هم همین است.

ما برای حل مشکلاتمان باید به توانمندیهای در داخل کشور تکیه کنیم،منتظر نتیجه انتخابات آمریکا بودن آدرس اشتباه دادن است.