امام جمعه رباط کریم: دوران ۸ ساله دفاع مقدس از غرور آفرین ترین و افتخار آمیز ترین دوران های تاریخ مع

۱۳۹۹/۷/۵

دوران ۸ ساله دفاع مقدس از غرور آفرین ترین و افتخار آمیز ترین دوران های تاریخ معاصر ایران است/نتیجه مقاومت ملت ایران، افول قدرت آمریکا در جهان و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه،امام جمعه محترم رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تسلیت سالروز شهادت سبط اکبر پیامبر امام مجتبی (ع)به بیان فضائل و مناقب آنحضرت از جمله عبادت و بندگی خالصانه او پرداخت و اظهار امید واری کرد که شیعیان و پیروان با تأسی به آن بزرگوار بتوانند به مقام قرب الهی نائل آیند.

امام جمعه شهرستان رباط کریم با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان عزیز آن دوران با اشاره به هشدار رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در خصوص تحریف دفاع مقدس گفت : دوران ۸ سال دفاع مقدس یک گنجینه ی ارزشمندی است که باید همواره مورد مراقبت و مواظبت و پاسداری قرار گرفته تا از خطر تحریف دشمنان و بد خواهان مصون بماند.

جنگ امروز پس از ۳۱ سال از پایان دوران دفاع مقدس جنگ روایت هاست.ما باید ۸ سال جنگ را آنگونه که بوده روایت کنیم و در تاریخ ثبت و ضبط کنیم.

دشمن تلاش می کند وقایع،اهداف و نتیجه جنگ را تحریف نموده و آنگونه که خود می خواهد جنگ ۸ ساله را روایت کند.

همانگونه که امام سجاد (ع) و زینب کبری(س) و دیگر اسرای اهل بیت(ع) با تبیین حقایق و روشنگری خود قیام کربلا را از خطر تحریف نجات دادند، وظیفه ی امروز ما وارثان شهدای دفاع مقدس جلوگیری از تحریف جنگ توسط دشمنان است.

در هفته دفاع مقدس باید درسها،عبرتها و دست آورد های بزرگ دفاع مقدس ملت ایران برای نسلهای جنگ ندیده ، جوانان و نوجوانانی که در آن دوران حضور نداشته اند تبیین شود تا به عظمت دفاع مقدس و کار امام و نسل اول انقلاب پی ببرند.

دوران ۸ ساله دفاع مقدس از غرور آفرین ترین و افتخار آمیز ترین دوران های تاریخ معاصر این کشور است.

در حالیکه دشمن و ایادی او برای از یاد بردن ارزشهای دفاع مقدس مخصوصا مولفه های قدرت ساز آن تلاش می کند. کم کاری ها در این عرصه نه تنها توجیه ناپذیر بلکه نابخشودنی است.

ایشان در پایان با اشاره به شکست های سنگین و پیاپی آمریکا در مجامع جهانی و عرصه های بین المللی و منزوی شدن او،این شکست را ثمره ی مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی قدرت های زورگو دانست و گفت: نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران افول روز افزون قدرت آمریکا در جهان و افزایش اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی ایران است.
جمعه ۴ مهرماه ۹۹

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "
#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم