عزت ، عظمت،امنیت و اقتدار همه جانبه ی امروز ایران اسلامی مدیون شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است

۱۳۹۹/۶/۲۹

عزت ، عظمت،امنیت و اقتدار همه جانبه ی امروز ایران اسلامی مدیون شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه ،امام جمعه محترم شهرستان رباط کریم در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت چهلمین سالگرد پر شکوه دفاع مقدس و تجلیل از حماسه سازان آن حماسه ی بزرگ گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است که خاطرات بیاد ماندنی آنروزهای آتش و خون ملت مسلمان ایران را در ذهن ها مرور کنیم و بیاد شهیدان گلگون کفن جنگ تحمیلی باشیم که همه چیزمان را مدیون آنها هستیم .

عزت ، عظمت،امنیت و اقتدار همه جانبه ی امروز ایران اسلامی مدیون شهادت شهیدان،جانبازی جانبازان و رزم بی امان رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

اگر ایثار ، فداکاری و از جان گذشتگی شهداء و جانبازان و آزادگان و هدایت های الهی حضرت امام راحل(ره) و خلف صالح او مقام معظم رهبری نبود امروز ما در این شرایط افتخار آمیز قرار نداشتیم.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به خیانت سران کشور های امارت و بحرین به آرمان فلسطین و قدس شریف اظهار داشت: آنها بخاطر خیانتشان ننگ ابدی و تاریخی را برای خود خریدند و قطعاً در آینده با پاسخ قاطع و کوبنده ملت های خود و مسلمانان منطقه روبرو شده و از اریکه قدرت به زیر کشانده خواهند شد.

قطعا ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد که سرنوشت آل نهیان و آل خلیفه بهتر از سر نوشت انور سادات باشد. سادات، پاداش خیانت رفتن به کمپ دیوید آمریکا را دریافت کرد و این ها هم بحول و قوه الهی از دست ملت های خود پاداش خیانت رفتن به کمپ دیوید جدید را دریافت خواهند کرد.

این حرکت های ذلت بار و سازش طلبانه از هیچ پشتوانه ی مردمی برخوردار نیست و هیچ دست آوردی برای صهیونیست ها نخواهد داشت، جز رو سیاهی برای سران خائن و سازشکار عرب.

قطعاً این خیانت ها، وحدت و اتحاد امت اسلامی را تقویت و اراده ی آنها ، برای ریشه کن نمودن غده سرطانی اسرائیل از منطقه را ، راسختر می نماید .

جمعه ۲۸ شهریور ماه ۱۳۹۹

مصلای بزرگ امام خمینی "ره" شهرستان رباط کریم
ستاد برگزاری نماز جمعه رباط کریم

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم