نظام آموزشی ما نباید نظام آموزشی سکولار باشد و خروجی آن تربیت انسانهای سکولار باشد

۱۳۹۹/۶/۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان، محرم امسال را محرمی کاملا متفاوت و به یاد ماندنی خواندند که در حافظه ی تاریخ ثبت شد تا نشان دهد که چگونه مردم عاشق و وفادار به مکتب حسینی نگذاشتند پرچم عزای عاشورا بر زمین بماند و با قوت و قدرت و شکوه همیشگی آنرا برپا کردند.

ایشان از نظم مثال زدنی و رعایت دستور العمل های بهداشتی در هیئات عزاداری شهرستان تقدیر و از عمل به شیوه نامه بهداشتی اعلام رضایت کردند.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به رهنمودهای رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با روئسای آموزش و پرورش کشور،رسالت آموزش و پرورش را فوق العاده خطیر و معلمان را آینده ساز کشور دانستند و گفتند: آینده ی کشور بدست معلمان امروز رقم زده می شود و آینده درخشان در گرو توجه هرچه بیشتر مسئولان امروز کشور به آموزش و پرورش است.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به گلایه مندی معظم له از کم توجهی به فعالیت های پرورشی گفت: متأسفانه سالهاست که به تربیت دانش آموزان آنگونه که باید باشد پرداخته نمی شود،در حالیکه تربیت مقدم بر تعلیم است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با انتقاد از تعطیلی عملی فعالیت های پرورشی اظهار داشت: نظام آموزشی ما نباید نظام آموزشی سکولار باشد و خروجی آن تربیت انسانهای سکولار باشد.

ایشان در ارتباط با اقدام خائنانه دولت امارات در عادی سازی روابط با رژیم جعلی صهیونیستی و سخنان حضرت آقا در این خصوص گفت: موضعگیری صریح و روشن مقام معظم رهبری در خصوص خیانت امارات در حالی است که سران کشور های عربی،اسلامی با سکوت از کنار این خیانت گذشتند.

امت اسلامی و ملتهای مسلمان در برابر خیانت دولت امارات هرگز سکوت نکرده و نمی کنند و درسی فراموش نشدنی به حکام خائن امارات خواهند داد تا دیگران جرأت خیانت جدید پیدا نکنند.

دولتمردان ذلیل و ذبون امارات با این اقدام خائنانه سودی نکرده بلکه زوال و نابودی خود را تسریع کرده و آنرا جلو انداخته اند.