نباید برای حل مشکلات کشور نگاه به دست دشمن داشت و به دشمن امید بست

۱۳۹۹/۶/۱۲

‍ امام جمعه رباط کریم:نباید برای حل مشکلات کشور نگاه به دست دشمن داشت و به دشمن امید بست.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و تشکر از رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی عزاداران و هیئات مذهبی گفت: اصل عزاداری های محرم با قدرت و شکوه همیشگی در حال برگزاری است چرا که عشق به امام حسین(ع) و شهدای کربلا چیزی نیست که در گذر زمان و حوادث ایام به فراموشی سپرده شود.

مجالس عزاداری محرم و صفر به هیچ وجه تعطیل بردار نیست ،عزاداران حسینی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و شرکت در این مجالس توانسته اند الگویی زیبا را به جهانیان نشان دهند.

رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و دستجات عزاداری از ماندگار ترین افتخارات تاریخ عزاداری های محرم امسال خواهد بود.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و با هنر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با هیئت دولت گفت: دولت در یک سال باقیمانده نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات مردم داشته و تا آخرین روز با قوت و قدرت به کار خود ادامه دهد.

ایشان بر حمایت از تولید ملی به توصیه حضرت آقا تأکید نمود و گفت: دولت بصورت عملی و جدّی موانع بر سر راه تولید ملی را برداشته تا هدف از شعار سال تحقق پیدا کند.

امام جمعه شهرستان در ادامه گفت: نباید برای حل مشکلات کشور نگاه به دست دشمن داشت و به دشمن امید بست.

کلید حل مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی در خارج از کشور نیست، در استفاده از ظرفیت ها ، پتانسیل ها و امکانات داخلی است.

جمعه ۷ شهریور ۹۹

مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم