علت شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ،مقاومت و ایستادگی بی نظیر ملت ایران است

۱۳۹۹/۶/۱

علت شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ،مقاومت و ایستادگی بی نظیر ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه محرم و شهادت جانسوز و جانگداز حضرت ابا عبد الله و یاران با وفای آنحضرت گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال عزاداری ها به شکلی برگزار می شود که ضمن ابراز ارادت به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)جان عزاداران محفوظ بماند و سلامت آنها به خطر نیافتد.

قطعاً جمع میان این دو، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل انجام است.

با رعایت دستور العمل های بهداشتی،ملت حسینی ایران ثابت خواهند کرد که می توان به شعائر دینی همزمان با عمل به اصول بهداشتی پرداخت.

ایشان با توصیه به عزاداری های خانگی با شعار هر خانه یک حسینیه عنوان کرد: با عزاداری های خانگی استفاده از فضای مجازی و رسانه ملی می توان به اقامه ی عزای حسینی پرداخت.

خطیب جمعه رباط کریم با تأکید بر فضا سازی مناسب محلات و میادین شهر از کسبه و بازاریان خواست که در این فضا سازی مشارکت گسترده داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با تبریک بزرکترین شکست آمریکا در نشست شورای امنیت از جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این یک رسوایی بزرگ برای آمریکا بود و نشان داد که قدرت آمریکا رو به افول است و این کشور روز به روز در جهان منزوی تر می شود.

ایشان یکی از پیامهای این پیروزی ملت ایران را نتیجه دادن مقاومت دانست و گفت: علت شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ،مقاومت و ایستادگی بی نظیر ملت ایران است.

اقتدار امروز ایران اسلامی و شکست فشار حد اکثری دشمنان نتیجه مقاومت ملت و ثمره ی بصیرت ملی و هدایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

ایشان رأی ممتنع سه کشور اروپایی آلمان ،فرانسه و انگلیس را یک حرکت خائنانه و نشانه ی نفاق و خیانت آنها دانست و گفت: سه کشور اروپایی خیلی به ملت ایران بدهکارند،آنها باید به پیش نویس قطعنامه آمریکا رأی منفی می دادند نه ممتنع. آنها به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده اند.

امام جمعه رباط کریم به توافق خیانت بار امارات و رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رویداد ننگین نقاب از چهره ی خبیث امارات کنار زد ، اتحاد کشور های مقاومت را بیشتر نمود و باعث شد تا تکلیف جبهه ی مقاومت با این کشور کوچک بهتر روشن شود.

در این موضوع خیانتبار بازنده اصلی امارات و حکام خائن و مزدور این کشور است. این خیانت قطعاً زوال خاندان انگلیسی و آمریکایی آل نهیان را تسریع خواهد کرد.