‍ مکرون فراموش کرده که دوران سیاه استعمارگران فرانسوی در لبنان پایان یافته است.

۱۳۹۹/۵/۲۶

‍ مکرون پادوی آمریکا و صهیونیست ها، فراموش کرده که دوران سیاه استعمارگران فرانسوی در لبنان پایان یافته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک فرا رسیدن روز مباهله به تفصیل پیرامون این رویداد مهم و سرنوشت ساز سخن گفت .

ایشان روز ۲۶ مراد سالروز بازگشت سر افرازانه ی آزادگان عزیز به میهن اسلامی در سال ۶۹ را گرامی داشت و اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت بی نظیر آزادگان سر افراز برگ زرین و درخشانی بود که حیرت جهانیان را بدنبال داشت.

مقاومت و پایمردی آزادگان سر افراز در دوران اسارت و دوران تحمل درد و رنج اردوگاه های دشمن کمتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ گفت : کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ لکه ننگی برای آمریکا در روابط با ایران محسوب می شود.

آمریکائیها شریک جرم همه ی جنایات محمد رضا پهلوی هستند و با عذر خواهی آنها از نقششان در کودتای ۲۸ مرداد ، ماجرا تمام نمی شود.

یکی از عوامل زمینه ساز کودتای ۲۸ مرداد اعتماد به آمریکا و امید بستن واهی به او بود که با کودتای ۲۸ مرداد نشان دادند قابل اعتماد نیستند و در هیچ مقطعی نباید به آنها امید بست.

بزرگترین اشتباه، اعتماد به آمریکاست، نمونه اخیر آن برجام است که مثل همیشه آنها بد عهدی کردند و خیانت نمودند.

خطیب جمعه رباط کریم به اظهارات مداخله جویانه ی مکرون(رئیس جمهور فرانسه) در امور داخلی لبنان اشاره کرد و گفت : مکرون پادوی آمریکا و صهیونیست ها، فراموش کرده که دوران سیاه استعمارگران فرانسوی در لبنان پایان یافته است.

آمریکا، صهیونیست ها و پادوی آنها "مکرون" بدانند که دوران استعمار گذشته، امروز لبنان حزب الله شجاع و غیرتمند دارد و هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان به اهدافشان برسند.

جمعه ۲۴ مرداد ماه ۹۹

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "
#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم