برخورد ضعیف با آمریکایی های تروریست ، آنها را گستاختر می کند.

۱۳۹۹/۵/۴

برخورد ضعیف با آمریکایی های تروریست ، آنها را گستاختر می کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک حلول ماه پر برکت ذیحجه و اعیاد خجسته ی این ماه که ماه عبادت،دعا و راز و نیاز با خداست، به پنجم مرداد ماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بفرمان حضرت امام راحل (ره) و به امامت مرحوم آیت الله طالقانی اشاره کرد و اظهار داشت: نماز جمعه و احیاء آن پس از انقلاب اسلامی،یکی از دست آوردهای بزرگی است که آثار و برکات آن مداوم و بی شمار است.

ایشان با اشاره به برکات فراوان نماز جمعه درباره نقش آفرینی این فریضه ی سیاسی،عبادی از جهات گوناگون به تفصیل سخن گفت و از همه ی خدمات و زحمات برادران و خواهران مومن و انقلابی عضو ستاد برگزاری نماز جمعه و ادارات و نهاد هایی که در حلول سال ، در اقامه این فریضه الهی نقش آفرینی می کنند تقدیر نمود.

در طول ۴۰ سال گذشته نماز پر شکوه جمعه با همت والای برادران و خواهران مومن و انقلابی ستاد برگزاری نماز جمعه و حضور گسترده مردم ولایتمدار برگزار گردیده است.

ایشان با اشاره به فعالیت های فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: بحمد الله فعالیت های خوب فرهنگی ، اجتماعی ستاد برگزاری نماز جمعه، مورد توجه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان را ستادی موفق و پویا با ابتکارات و نو آوری های فراوان دانست و گفت: خدای متعال را بخاطر نعمت وجود این برادران و خواهران مومن و انقلابی سپاسگزاریم.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه به سخنان ارزشمند رهبر عزیز و حکیم انقلاب در دیدار نخست وزیر عراق اشاره داشت و گفت: دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری در مورد شرارتهای آمریکا اولاً نترسیدن از آمریکا و دوماً مواجهه با خیانت ها و جنایت های اوست.

آمریکا با همه ی شرارتهایش و در عین اینکه کانون اصلی نا امنی و توطئه در منطقه و جهان است آنقدر که وانمود می کند ، قدرتمند نیست.نباید از هیاهو و تهدیدات تو خالی آمریکا ترسید. آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که جمهوری اسلامی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس را فراموش نمی کند و قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی ها خواهد زد، گفت: دولت عراق در این موضوع باید اولین مدّعی و شاکی باشد. برخورد ضعیف با آمریکایی های تروریست ، آنها را گستاختر می کند.

دولت و ملت عراق پاسخ آمریکایی های تروریست را با قاطعیت بدهند تا دیگر بار جرأت چنین جسارتی را در داخل خاک عراق نداشته باشند.

جمعه ۳ مرداد ۹۹

مصلای بزرگ امام خمینی " ره "

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم