با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های موجود در کشور می توانیم بر مشکلات فائق بیاییم

۱۳۹۹/۴/۲۸

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان ، مطابق هفته های گذشته ، خطبه اول را به بیان اهمیت نماز جمعه و تفسیر آیات پایانی سوره جمعه اختصاص داد.

ایشان ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه حضرت جواد الائمه (ع) پیروی از سیره ی عملی ائمه معصومین (س) را ضامن سعادت دنیا و آخرت برشمرد.

خطیب محترم جمعه رباط کریم با تبریک 26 تیر ماه سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: این نهاد یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است که نقش اساسی در حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام داشته و دارد.

شورای نگهبان در طول 40 سال گذشته بدون ملاحظه اشخاص و جریانهای سیاسی ، در عمل به وظایف خطیر خود موفق عمل نموده است.

ایشان با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس، مبنی بر اینکه ریشه مشکلات موجود در خود ماست گفت: با تکیه بر توان داخلی و استفاده ی مطلوب از ظرفیت های مدی و معنوی کشور می توانیم بر مشکلات فائق بیاییم.

مجلس یازدهم که مظهر امید و انتظار مردم است،باید با اولویت بندی مسائل و پرهیز از حاشیه سازی و برخوردهای احساسی مردم را در روند حل مشکلات کمک کند.

مجلس یازدهم اولویت های مسائل کلیدی کشور که توسط رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی بیان شد بصورت جدی و بدور از شعار و سخنرانی بپردازد.

ایشان با اشاره به سخنان مهم معظم له در ارتباط با تعامل و هم افزایی قوا اظهار داشت: در این شرایط فوق العاده حساس باید دست به دست هم داد و اتحاد و انسجام داخلی در برابر جبهه ی دشمن را بنمایش گذاشت.