ملت غیرتمند ایران اسلامی انتقام خون بناحق ریخته سردارشهید حاج قاسم سلیمانی را خواهد گرفت

۱۳۹۹/۴/۲۱

ملت غیرتمند ایران اسلامی انتقام خون بناحق ریخته سردارشهید حاج قاسم سلیمانی را خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با اشاره به 21 تیرماه سالروز تهاجم به مسجد گوهر شاد و شهید و مجروح شدن هزاران نفر از علماء ، روحانیون و مردم مومن و مسلمانی که در اعتراض به اجرای طرح استعماری کشف حجاب ، تجمع کرده بودند گفت: نشانه دینداری،رعایت حجاب و عفاف است. یکی از نشانه های یک جامعه ی اسلامی و متدین تقیّد به مسئله حجاب است.

متأسفانه روز به روز بد حجابی و بی بند و باری در سطح جامعه بیشتر و بیشتر می شود.

مصیبت امروز ما ابتذال فرهنگی و ترویج فرهنگ برهنگی و بد حجابی است و از آن بدتر بی تفاوتی مسئولان کشور در برابر این پدیده ی شوم و زشت است.

ایشان با اشاره به اینکه حل بد حجابی و بد پوششی راهکار فرهنگی می طلبد و باید کار فرهنگی موثر صورت بگیرد، اظهار داشت: حل این معضل ، قطعاً کار فرهنگی لازم دارد،ولی در کنار آن برخورد قانونی هم نیاز است.

خطیب جمعه رباط کریم با انتقاد از عدم اجرای قانون حجاب و عفاف توسط دولت ، گفت : چرا این قانون که 26 دستگاه را درگیر این کار میکند ، اجرا نمی شود.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره ی ترور نا جوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که این اقدام تروریستی دولت آمریکا را نقض منشور سازمان و تخطّی از قوانین بین المللی داشته ، اظهار داشت: سازمان ملل باید از قدرت ،اراده و جایگاه خود استفاده کند و این گزارش را در قالب یک سند بالا دستی ارائه دهد. ولی این سازمان همانند دیگر سازمانها و مجامع جهانی ابزاری در دست آمریکاست و در راستای منافع نامشروع آنها حرکت می کنند. لذا آبی از سازمانهای عریض و طویل بین المللی برای ملتها گرم نمی شود.

دولتمردان تروریست آمریکا بدانند ملت غیرتمند ایران اسلامی انتقام خون بناحق ریخته سردار سر افراز مقاومت را از آنها خواهد گرفت و آنها را از این کار زشت و غیر انسانی خود پشیمان خواهد کرد.

ملت ایران، ملت های منطقه و جریان مقاومت تا آنروز با حرکت در راه شهید سلیمانی عزیز هر روز طعم تلخ شکست را به کام آمریکا و متحدان او خواهد ریخت و خواب راحت را از چشمانشان خواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اهانت شرق الاوسط عربستان به ساحت مقدس مرجعیت شیعه گفت:آل سعود و آمریکا از مرجعیت شیعه سیلی خورده است.

امام جمعه رباط کریم علت عصبانیت وهابیت و آل سعود و اربابان آنها از مرجعیت شیعه را نفوذ کلام مرجعیت دانست که توطئه های آنها علیه ملت عراق را با شکست مواجه نموده است.

نفوذ کلام و فتوای مرجعیت شیعه در عراق بود که داعش را زمین گیر کرد و تفرقه افکنی های دشمن را بی اثر نمود.