راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی تکیه بر توان داخلی است

۱۳۹۹/۴/۱۴

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی،تورم،رکود و ... کنار گذاشتن تفکر سازش با غرب و تکیه بر توان داخلی و مدیریت جهادی و انقلابی است

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک سالروز میلاد مبارک علی بن موسی الرضا(ع) پیرامون فضائل،مناقب و کمالات آنحضرت ، بخصوص برخورداری از علم و دانش سرشار ایشان به تفصیل سخن گفت و بر عمل به سیره آنحضرت تأکید نمودند.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم با اشاره به افزایش دوباره ی آمار مبتلایان و قربانیان ویروس مرگبار کرونا،خواستار رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم و مدیریت و کنترل این بیماری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد.

ایشان با اشاره به افزایش سرسام آور قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و کاهش ارزش پول ملی و قدرت خرید که برای اقشار مختلف مخصوصاً قشر ضعیف و متوسط جامعه مشکلاتی را بوجود آورده گفت: برخی افراد و جریانها که خود عامل بوجود آمدن این مشکلات هستند با آدرس غلط تلاش می کنند دیگران را مقصر این وضعیت اسفبار بدانند و ادعا می کنند راه برون رفت از وضع موجود مذاکره مجدد با آمریکاست.

مذاکره با آمریکا کدام مشکل کشور را حل کرده است؟ متأسفانه مشکلات اقتصادی و معیشتی،تورم،رکود و ... نتیجه برجام و مذاکره با آمریکاست.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به صدور دو قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان حقوق بشر اظهار داشت: زیاده خواهی و باج خواهی های دشمن حد یقف ندارد. اینها نتیجه کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های دشمن است.

امام جمعه رباط کریم یکی از دلایل گرانیهای اخیر را پیوند زدن اقتصاد با مذاکره با آمریکا دانست و گفت : راه برون رفت از این وضعیت،کنار گذاشتن تفکر سازش با غرب و تکیه بر توان داخلی و مدیریت جهادی و انقلابی است