بخش مهمی از این گرانیها بخاطر بی تدبیری و ضعف مدیریت و ناکار آمدی است ، نباید همه را به حساب تحریم د

۱۳۹۹/۴/۷

بخش مهمی از این گرانیها بخاطر بی تدبیری و ضعف مدیریت و ناکار آمدی است ، نباید همه را به حساب تحریم دشمن گذاشت

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تبریک دهه ی خجسته ی کرامت و میلاد مبارک امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(س)، بر معرفت هر چه بیشتر اهل بیت(ع) و پیروی از مکتب آن بزرگواران تأکید نمود و اظهار داشت: این روز ها که جامعه ما گرفتار آفت های فرهنگی،تربیتی و اخلاقی شده،بشدّت نیازمند پیروی از سیره ی عملی آن ذوات مقدسه هستیم.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به فاجعه ی خونین هفتم تیر ماه و شهادت مظلومانه ی آیت الله شهید دکتربهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب اظهار داشت: نظام اسلامی در آن واقعه نشان داد که آنچنان مستحکم است که قائم به شخص نیست و با از دست دادن افراد مهم و تأثیر گذاری همانند شهید بهشتی باز می تواند به حیات مبارک خود ادامه دهد.

ایشان با تبریک هفته ی قوه قضائیه گفت: بر خورد قاطع و عادلانه با متخلفین دانه درشت،اقتدار قوه قضائیه را بیشتر میکند و مردم را بیشتر به این دستگاه امیدوار می کند.

عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با فساد در درون قوه و خارج آن در این یکسال گذشته خوب بوده و مردم را به نظام اسلامی امید وار نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به هفته ی حقوق بشر آمریکائی گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست،عملکرد دولت های آمریکا از ابتداء تأسیس تا بحال مملو از جنایت علیه بشریت است.

هر ظلم و جنایتی که در گوشه گوشه دنیا رخ داده و می دهد، دست خیانتکار آمریکا در آن بوضوح دیده شده و می شود.

در آمریکا سیاه پوستان و رنگین پوستان از کوچکترین حقوق خود برخوردار نیستند و تبعیض نژادی به اوج خودش رسیده است.

کشتار بی رحمانه سیاه پوستان و سرکوب وحشیانه ی این روز های معترضین به سیاست های نژاد پرستانه در شهر های مختلف آمریکا نشانه ی حقوق بشر آمریکایی است.

در دنیا ، هیچ کشوری همانند آمریکا حقوق شهروندان خود را نقض نکرده و نادیده نگرفته است.

امام جمعه رباط کریم با اشاره به موج جدید افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: امروز تورم لجام گسیخته و افزایش سرسام آور قیمت کالاها و خدمات برای مردم مشکل ایجاد کرده و کمر آنها را شکسته است.

ایشان با انتقاد از عملکرد مسئولان و دولتمردان از عدم نظارت و کنترل جدّی بازار و عدم هماهنگی بین دستگاه ها و وزارتخانه گلایه کرد و گفت : دولت در این خصوص وظیفه دارد و باید به وظیفه ی خود عمل کند، مسئولان نباید دست روی دست بگذارند.

بخش مهمی از این گرانیها بخاطر بی تدبیری و ضعف مدیریت و ناکار آمدی است ، نباید همه را به حساب تحریم دشمن گذاشت.