حسن ترابی امام جمعه رباط کریم:انتخابات ، اساسی ترین مسئله کشور است

۱۳۹۸/۱۱/۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین(س)، همسر و مادر ۴ شهید کربلا، از مقام شامخ مادران و همسران شهدا تجلیل بعمل آورد و اظهار داشت: قدر دانی از همسران و مادران شهدا ،قدردانی از شهدا است.

استقلال،امنیت و آزادی نظام اسلامی مرهون از خود گذشتگی مادران و همسران شهداست و همه باید برای حفظ این استقلال و امنیت تلاش کنیم.

ایشان در ادامه به دیدار ۵۰۰ نفر از مردم مومن و انقلابی شهرستان رباط کریم با رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی اشاره کرده و ضمن عذر خواهی از برادران و خواهران مشتاق و علاقه مند که به دلیل محدودیت سهمیه ی اختصاصی به شهرستان موفق به زیارت معظم له نشدند از همه کسانی که در این راستا همکاری کردند(فرمانداری،شهرداران،شهردار محترم رباط کریم، فرماندهی انتظامی،شبکه بهداشت و درمان)تشکر نمودند.

امام جمعه رباط کریم در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص دهه ی فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرده و اظهار داشت: انشاء الله روز سه شنبه آینده ، دنیا شاهد حضور حماسی و دشمن شکن مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید میثاق ملت با آرمانهای امام و انقلاب خواهد بود.

حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ابراز مجدد وفا داری به اسلام ، انقلاب،امام و ولایت است و این سیلی محکمی به دشمنان انقلاب است.

روز سه شنبه آینده هم خواهند آمد تا اعلام کنند تا آخرین قطره خون،تا آخرین نفس و تا آخرین نفر در حمایت از اسلام و انقلاب و ولایت ایستاده اند.

ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر دشمنان و مزدوران داخلی شان را مأ یوس خواهند نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه ، انتخابات را اساسی ترین مسئله کشور دانست و گفت: همانگونه که رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی فرمودند مردم با همه ی مشکلات و گلایه ها و اعتراضاتی که به عملکرد مسئولان و دولتمردان دارند در انتخابات دوم اسفند شرکت می کنند تا به اقتدار ملی و امنیت ملی کمک نمایند.

ایشان با انتقاد از عده ای که در داخل کشور مردم را نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد می کنند و حرفهای ترامپ و پمپئو و نتانیاهو را تکرار می کنند و به دروغ انتخابات را انتصابات می خوانند گفت: یکی از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی برگزاری سالم انتخابات است که در دنیا بی نظیر است. زیر سوال بردن انتخابات ظلم بزرگی به نظام است،اگر انتخابات فرمایشی و تشریفاتی بود،آقایان الان در مسند های عالی مدیریت کشور قرار نداشتند و خود این بهترین دلیل برای این است که شورای نگهبان جناحی عمل نکرده و نمی کند.

شورای نگهبان ضامن اسلامیت و جمهوریت نظام است. باید به وظیفه سنگین خود عمل کند و از ورود عناصر فاقد صلاحیت به ارکان نظام جلوگیری کند،حالا هر کسی که می خواهد باشد،وابسته به هر جریان سیاسی که باشد فرقی نمی کند.

جمعه ۱۸ بهمن ۹۸

مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان رباط کریم

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم