امام جمعه رباط کریم:نباید به اروپائیها اعتماد می کردیم

۱۳۹۸/۱۱/۶

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان رباط کریم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه محترم در خطبه های نماز عبادی، سیاسی، وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه،سالروز شهادت مظلومانه ی حضرت زهرا(س) اظهار داشت:سوم جمادی الثانی ،سالروز شهادت الگوئی جامع و کامل و بی نظیر و اسوه ائی حسنه است که هویت آفرینش را یکجا در خود جمع کرده است.

مردم ولایتمدار ایران اسلامی در روز چهار شنبه آینده عاشورای دیگری بوجود خواهند آورد و با حضور گسترده در مراسم این روز ارادت خود را به ساحت قدسی آنحضرت ابراز می نمایند.

خطیب جمعه رباط کریم در ادامه حضور میلیونی مردم در نماز جمعه هفته گذشته تهران و خطبه های مهم و حکیمانه رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی را یوم الله نامید و اظهار داشت: حضور گسترده هفته قبل مردم در نماز جمعه و خطبه های اطمینان بخش رهبری معظم انقلاب تمام توطئه های آمریکا و اروپا و پادوهای داخلی آنها که تلاش داشتند ایام الله اخیر را به فراموشی بسپارند را خنثی نمود.

باید خداوند متعال را بخاطر داشتن چنین مردمی انقلابی،بصیر،هوشیار و ولایتمدار و بخاطر نعمت وجود رهبری الهی،بصیر و شجاع و مقتدر شاکر و سپاسگزار بود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در ادامه با اشاره به تهدید ایران توسط سه کشور اروپایی گفت: اروپائیها که در این مدت بیست ماهی که آمریکا رسماً از برجام خارج شده به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده اند و به ملت ایران خیلی بدهکارند ، ولی بخاطر دیپلماسی انفعالی ما طلب کار شده و ژست طلبکار به خود گرفته اند.

دشمنی اروپائیها با ملت ایران کمتر از دشمنی آمریکا نیست. آمریکا و اروپا ایران اسلامی را دشمن مشترک خود میدانند .

نباید به اروپائیها اعتماد می کردیم ، مسئولان نباید فریب می خوردند و حساب اروپا را از آمریکا جدا میکردند.

اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب در مورد بی اعتماد بودن اروپا عمل می شد، امروز ما شاهد این خسران عظیم نبودیم.

جمعه 4 بهمن 1398