حسن ترابی امام جمعه رباط کریم:پرستاران دارای وجدان‌های بیدار و پاک هستند

۱۳۹۸/۱۰/۱۱

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم ،همزمان با ولادت مسعود قهرمان کربلا حضرت زینب(س) و روز پرستار، ریاست محترم،پرستاران و کادر درمانی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) رباط کریم با حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی امام جمعه معزز دیدار و گفت و گو کردند.


در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تبریک روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران در درمان و سلامتی بیماران جایگاه ویژه ای دارند و این روز، فرصتی مغتنم است تا از تلاش های این قشر زحمت کش تقدیر شود.

ایشان با اشاره به ابعاد گوناگون زندگی حضرت زینب (س) عنوان کردند: حضرت زینب کبری (س) اسوه ایثار، شجاعت و استقامت است. بانویی که با صبری عظیم و ماندگار در تاریخ بشریت، ناملایمتی های واقعه کربلا را با رکن ایمان پشت سر گذاشت و خطبه حق طلبی اش، در به ثمر رساندن پیام عاشورا، روشنی بخش مسیر راستین عدالت و معرفت برای تمام نسل‌ها شد.

امام جمعه رباط کریم در ادامه با اشاره به اینکه پرستاران دارای وجدان‌های بیدار و پاک هستند که در نهایت صداقت و ایثار برای سلامت انسان‌ها تلاش خستگی‌ناپذیری دارند، بیان داشت: حرفه پرستاری در واقع یکی از راه‌های تقرب به حضرت باری‌تعالی و رسیدن به کمال انسانی است و پرستاران با عشق و علاقه در شغل و حرفه خود فعالیت میکنند و در بحث خدمت رسانی به بیماران مسئولیت فوق العاده خطیری دارند.

ایشان در پایان با اهدای گل از زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرستاران خدوم و زحمتکش بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) تقدیر بعمل آوردند.

چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۱۳۹۸

محل دفتر امام جمعه

#روابط_عمومی_دفترامام_جمعه_رباط_کریم