امام جمعه رباط کریم:اگر در مجموعه ای قانون مداری در رأس نباشد هرج و مرج آن را نابود می سازد

۱۳۹۸/۹/۲۳

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم،در دیداری که شهردار رباط کریم بهمراه معاونین و مدیران شهرداری و رئیس شورای شهر که با امام جمعه محترم داشتند،حضرت حجت الاسلام والمسلمین ترابی بیان داشتند:پست های مدیریتی یک فرصت مغتنم برای خدمت به دین و مردم است ومدیران این منصب را باید یک فرصت مناسب برای خدمتگذاری بدانند.

ایشان ضمن تقدیر از اقدامات شبانه روزی عوامل شهرداری رباط کریم در هر برهه ای از زمان ،مخصوصا اغتشاشات اخیر، بر تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری تاکید کرده و خواستار توجه ویژه مدیران به این امر شده و یاد آورد شدند که خدمت رسانی به مردم را سر لوحه کارخود قرار دهند.

امام جمعه رباط کریم انتصاب مدیران متخصص و بومی از بدنه شهرداری را اتفاقی درست برشمردند و بر لزوم رعایت به قانون و مقررات تاکید کرده و این کاررا بسیار مهم دانسته و عنوان کردند: بدیهی است که اگر در مجموعه ای قانون مداری در رأس نباشد هرج و مرج آن را نابود ساخته و همه از این اتفاق متضرّر می شوند.

امام جمعه رباط کریم در پایان از زحمات و تلاش واحد های مختلف شهرداری، در هرچه با شکوهتربرگزارشدن نماز با شکوه جمعه تقدیر بعمل آوردند و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند برای آنها مسئلت داشتند.

دوشنبه 18 آذر ماه 98